Gå til innhold

Gifta oss tidlig, redd for om jeg har gått glipp av singeltid.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts har kjedet seg litt og fant ut at han vil leke psykolog

Anonymkode: 6a8ac...cb5

???

Anonymkode: d7d13...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Glem dette, vær glad du har en fin familie og godt forhold. Å være singel og møte mange kan føre til knust hjerte, vonde tanker, ikke bare gode ting med å fly rundt som singel.

Og jeg advarer deg hvertfall nå, hold fast på den gubben din der, som liker å reise og er en fin fyr du ikke klager på, singelmarkedet der ute i dag er helt rævkjørt, se bare innom singelforumet så kommer du til å kose ekstra på den fyren din i kveld.

Du har et romantisert syn på dette med singelliv. 

Anonymkode: 4287d...538

Ser nå at du er mann, bytt kjønn i svaret mitt bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei og takk for svar. Jeg er mannen, og ja kona mi vet om det. Hun ble lei seg og følte at hun ikke var god nok, og at hun heller skulle ønske vi møttes enda tidligere. Hun ønsket at jeg snakker med noen, en psykolog, som jeg gjør nå. :) 

Stakkars konen din.

Anonymkode: 16c19...cc0

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var der du er. Jeg møtte mannen min veldig tidlig som 19 åring og som nr i 2 rekken av seksualpartnere. Vi hadde det bra veldig lenge og det hendte jeg kjente et snev av ja… Ikke direkte misunnelse, men nysgjerrighet med det å være singel. Etter mange herrens år så gikk det sikkelig skeis me oss. Så jeg ble skilt og singel. Må jo si at å være singel for min del fører med en ro og harmoni som er helt nydelig. Er mye mer lykkelig nå enn som i forhold. Har hatt mangen fantastiske sexopplevelser som jeg bare kunne drømme om når jeg var i forhold. Men sexlivet generelt som singel er ganske kjipt og kjedelig. En må legge inn mye tid/energi å bli kjent med folk, så er min erfaring at det blir bare 1-5 treff med den samme. Så er det på Ann igjen å finne en ny. Har barna halvparten av tiden men har kanskje bare sex 1-2 ganger i måneden. Så blir planer fra mennene sin side ofte avlyst, så sitte du der igjen uten å fått sex og ingen andre du har avtalt med pga du hadde en avtale. Så sexlivet som singel er frustrende😅 Syns det er synd at eg ikke får brukt mine kåteste år på noen andre en random engangsligg liksom. Sex er best i forhold når ein kjenner hverandre🤭

Anonymkode: 2eb0b...089

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glem dette, vær glad du har en fin familie og godt forhold. Å være singel og møte mange kan føre til knust hjerte, vonde tanker, ikke bare gode ting med å fly rundt som singel.

Og jeg advarer deg hvertfall nå, hold fast på den gubben din der, som liker å reise og er en fin fyr du ikke klager på, singelmarkedet der ute i dag er helt rævkjørt, se bare innom singelforumet så kommer du til å kose ekstra på den fyren din i kveld.

Du har et romantisert syn på dette med singelliv. 

TS her.. takk for fint svar 😊 Jeg er mann, men ja jeg setter pris på kona mi 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser nå at du er mann, bytt kjønn i svaret mitt bare. 

Takker 😂😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var der du er. Jeg møtte mannen min veldig tidlig som 19 åring og som nr i 2 rekken av seksualpartnere. Vi hadde det bra veldig lenge og det hendte jeg kjente et snev av ja… Ikke direkte misunnelse, men nysgjerrighet med det å være singel. Etter mange herrens år så gikk det sikkelig skeis me oss. Så jeg ble skilt og singel. Må jo si at å være singel for min del fører med en ro og harmoni som er helt nydelig. Er mye mer lykkelig nå enn som i forhold. Har hatt mangen fantastiske sexopplevelser som jeg bare kunne drømme om når jeg var i forhold. Men sexlivet generelt som singel er ganske kjipt og kjedelig. En må legge inn mye tid/energi å bli kjent med folk, så er min erfaring at det blir bare 1-5 treff med den samme. Så er det på Ann igjen å finne en ny. Har barna halvparten av tiden men har kanskje bare sex 1-2 ganger i måneden. Så blir planer fra mennene sin side ofte avlyst, så sitte du der igjen uten å fått sex og ingen andre du har avtalt med pga du hadde en avtale. Så sexlivet som singel er frustrende😅 Syns det er synd at eg ikke får brukt mine kåteste år på noen andre en random engangsligg liksom. Sex er best i forhold når ein kjenner hverandre🤭

Anonymkode: 2eb0b...089

Takk for svar 😊 setter pris på det og fint å høre at du har det godt som singel. 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her.. takk for fint svar 😊 Jeg er mann, men ja jeg setter pris på kona mi 😊😊

Så flott, ønsker dere alt godt 😊 vil du miste lysten på dating så sjekk Nicegirls forumet på reddit, hva du potensielt kunne endt på date med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stakkars konen din.

Anonymkode: 16c19...cc0

Vi kommuniserer godt og snakker åpent om ting, men akkurat dette skulle jeg ikke ha delt helt slik jeg gjorde. Men det går bra med henne ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så flott, ønsker dere alt godt 😊 vil du miste lysten på dating så sjekk Nicegirls forumet på reddit, hva du potensielt kunne endt på date med ;)

Haha.. takk! Skal sjekke det ut 😜😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Oi, såpass! takk for at du deler! Syns du det var godt å høre at han angret? 

Han valgte å være utro før han flyttet, så hadde uansett ikke tatt han tilbake. Men i ren «skadefryd» kan jeg godt innrømme at jeg liker at han angret. Synd for barna da…

Anonymkode: 99521...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meg, meg, meg...

Stakkars kona di. 

Hvis min mann hadde sagt dette til meg hadde han plutselig fått allverdens muligheter til å ligge rundt. Single.

Anonymkode: 34366...8dd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nei det har ikke gnaget så lenge. Men gnaget veldig intenst i det siste. Takk for svar 😊

Det er spesielt det har gnaget i det siste, om du har fått god sex erfaring med dama du bor med. 

Anonymkode: 28858...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi kommuniserer godt og snakker åpent om ting, men akkurat dette skulle jeg ikke ha delt helt slik jeg gjorde. Men det går bra med henne ❤️ 

hva har du delt med henne? har ikke lest hele tråden her

Anonymkode: 28858...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat når det kommer til huck-ups, ons, ekser og dating tør jeg påstå at du ikke går glipp av så mye. Men å være å singel og ikke ha en partner å ta hensyn til og være avhengig av derimot, tror jeg jeg kan være sunt å ha gjennomlevd. Slik at man på en måte vet hvem man er alene. 

Men syns du skal kose deg med partneren din, dere høres ut som en flott familie. 

Anonymkode: bc29c...229

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meg, meg, meg...

Stakkars kona di. 

Hvis min mann hadde sagt dette til meg hadde han plutselig fått allverdens muligheter til å ligge rundt. Single.

Trist å høre at din mann ikke kan snakke helt åpent å dele alt med deg. Gla jeg kan det med min kone. Hun er virkelig en raus og god dame. Du vet heller ikke hva jeg har sagt og hvordan samtalen gikk. Vi har god kommunikasjon mellom oss. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Akkurat når det kommer til huck-ups, ons, ekser og dating tør jeg påstå at du ikke går glipp av så mye. Men å være å singel og ikke ha en partner å ta hensyn til og være avhengig av derimot, tror jeg jeg kan være sunt å ha gjennomlevd. Slik at man på en måte vet hvem man er alene. 

Men syns du skal kose deg med partneren din, dere høres ut som en flott familie. 

Anonymkode: bc29c...229

Takk for fint svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nåh... Fikk du ikke støtten din?

Joda, min mann kan dele alt med med meg. Og jeg er faktisk også raus. Så raus at hvis han han hadde angret på livet med meg hadde ham fått slippe det.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nåh... Fikk du ikke støtten din?

Joda, min mann kan dele alt med med meg. Og jeg er faktisk også raus. Så raus at hvis han han hadde angret på livet med meg hadde ham fått slippe det.

Han kan ikke dele alt åpent med deg når du påstår at hadde han delt det som jeg fritt kan dele med min kone hadde du kastet han rett ut av livet ditt. Det er sikkert vondt for han å måtte undertrykke mye rundt deg og liste seg på rundt følelsene dine så han ikke deler for mye. Mulig han er vandt til det, men ifølge deg du sa er det definitiv ikke trygt for en mann og dele poeng med deg. Stakkars mannen din. Syns synd i han. Han risikerer å miste alt bare han deler følelser. 

Har aldri bedt om din støtte, klarer meg fint uten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! Setter pris på ærligheten. I hvilken grad føler du disse tankene preger deg? 

For min del går det rett og slett på at jeg savner å ha erfaring med andre menn.  Jeg lurer på hva jeg har gått glipp av, hvordan det ville være å oppleve intimtet på en annen måte og ha en fortid. Det å ha bare vært med én er ikke langt unna å være jomfru 

Anonymkode: f3c10...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...