Gå til innhold

Gifta oss tidlig, redd for om jeg har gått glipp av singeltid.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Trist å høre at din mann ikke kan snakke helt åpent å dele alt med deg. Gla jeg kan det med min kone. Hun er virkelig en raus og god dame. Du vet heller ikke hva jeg har sagt og hvordan samtalen gikk. Vi har god kommunikasjon mellom oss. 🥰

Anonymkode: d7d13...572

….og har du tenkt på hva HUN har gått glipp av? Stakkars dame, hun har aldri fått oppleve å ha en erfaren elsker som vet hva han gjør. Hun måtte ta til takke med en fomlende «konfirmant». Antakelig har hun gått glipp av mye mer god sex enn det du har gjort.
Du får inderlig håpe at hun ikke får slike tanker, for hvis det er en ting som er sikkert så er det at det er tusen ganger lettere for henne å få ligge enn for deg.

Anonymkode: f6739...bd3

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for svar. Jeg er mann forresten, men kona mi er nok ikke med på swinging. :) 

Haha, okei☺️ Er det sånn at dere har like lav bodycount da eller? Hvis begge liker sex og begge har lav bodycount, så kan det jo være at hun også har gjort seg tanker om hvordan det ville vært å ha seg med andre? Uansett, det er trist å skulle skille seg bare fordi man vil utforske. Da er det bedre å prøve litt andre løsninger først kanskje?  

Anonymkode: 3dce1...bfc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

….og har du tenkt på hva HUN har gått glipp av? Stakkars dame, hun har aldri fått oppleve å ha en erfaren elsker som vet hva han gjør. Hun måtte ta til takke med en fomlende «konfirmant». Antakelig har hun gått glipp av mye mer god sex enn det du har gjort.
Du får inderlig håpe at hun ikke får slike tanker, for hvis det er en ting som er sikkert så er det at det er tusen ganger lettere for henne å få ligge enn for deg.

Stakkars ble du krenka 😂😂😂 Og mannen din sikkert heldigvis gode venninner han kan dele sine følelser med, siden han bor med en iskald og hjerteløs menneske som du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha, okei☺️ Er det sånn at dere har like lav bodycount da eller? Hvis begge liker sex og begge har lav bodycount, så kan det jo være at hun også har gjort seg tanker om hvordan det ville vært å ha seg med andre? Uansett, det er trist å skulle skille seg bare fordi man vil utforske. Da er det bedre å prøve litt andre løsninger først kanskje?  

Anonymkode: 3dce1...bfc

Vi har begge hatt mye sex før vi ble sammen, men med fast partner. Kanskje det kunne vært en idé å lufte. Usikker.  Men det handler egentlig ikke om det heller.. er bare en tanke jeg ville dele og få tilbakemeldinger. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommuniserer du med kona di på samme måte som du gjør i denne tråden?

Anonymkode: 34366...8dd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stakkars ble du krenka 😂😂😂 Og mannen din sikkert heldigvis gode venninner han kan dele sine følelser med, siden han bor med en iskald og hjerteløs menneske som du. 

Nå svarer du en annen enn den du tror, men… krenka? Lurer litt på om du vet betydningen av helt vanlige ord. Hvorfor skulle jeg være krenka av at du roter til livet ditt?
Bare fortsett å male på overfor kona di om alle de deilige damene du ikke har fått ligge med du.  Kjempeidé! Kanskje hun får noen tanker om hva hun har gått glipp av også. Hvis du tenker deg om så forstår du kanskje at hennes «tap» er større enn ditt. For menn av din type (egoister med svært begrenset erfaring) pleier ikke å være gode elskere akkurat.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå svarer du en annen enn den du tror, men… krenka? Lurer litt på om du vet betydningen av helt vanlige ord. Hvorfor skulle jeg være krenka av at du roter til livet ditt?
Bare fortsett å male på overfor kona di om alle de deilige damene du ikke har fått ligge med du.  Kjempeidé! Kanskje hun får noen tanker om hva hun har gått glipp av også. Hvis du tenker deg om så forstår du kanskje at hennes «tap» er større enn ditt. For menn av din type (egoister med svært begrenset erfaring) pleier ikke å være gode elskere akkurat.

Beklager at jeg svarte til feil person. Nei jeg maler det ikke slik til kona mi.. det er ikke slik du tror. Jeg og kona mi kommuniserer veldig godt i lag. Men dette begynner å bli rotete og komplisert og jeg mente aldri at denne tråden skulle bli slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kommuniserer du med kona di på samme måte som du gjør i denne tråden?

Hei. Jeg skriver veldig høflig og fint til alle som svarer på tråden.. med unntak av de som åpner med «stakkars kona di.. du er en jævlia idiot, egoist etc». Jeg er faktisk et veldig godt menneske, og når jeg blir anklaget ut av det blå så går jeg litt hardt mot hardt. Kona mi er min nummer en person i hele verden. Jeg snakker med respekt, mildhet og kjærlighet med henne. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Beklager at jeg svarte til feil person. Nei jeg maler det ikke slik til kona mi.. det er ikke slik du tror. Jeg og kona mi kommuniserer veldig godt i lag. Men dette begynner å bli rotete og komplisert og jeg mente aldri at denne tråden skulle bli slik. 

…. Så hvis kona di begynner å bable om at det er så «sårt» at hun aldri har ligget med en afrikaner, for eksempel, og at hun tenker mye på dette og lurer på hva hun har gått glipp av - så synes du bare det er topp at hun «kommuniserer» så godt med deg? Si meg, er du en litt enkel sjel?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei. Jeg skriver veldig høflig og fint til alle som svarer på tråden.. med unntak av de som åpner med «stakkars kona di.. du er en jævlia idiot, egoist etc». Jeg er faktisk et veldig godt menneske, og når jeg blir anklaget ut av det blå så går jeg litt hardt mot hardt. Kona mi er min nummer en person i hele verden. Jeg snakker med respekt, mildhet og kjærlighet med henne. ❤️ 

Ok. Lykke til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er ikke en egoist med lite erfaring.. du har feil bilde av meg og det er veldig frustrerende med slike anonyme forum. Som jeg skrev.. beklager at jeg svarte til feil person. Men du misoppfatter meg veldig som person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Lykke til. 

Lykke til til deg også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

…. Så hvis kona di begynner å bable om at det er så «sårt» at hun aldri har ligget med en afrikaner, for eksempel, og at hun tenker mye på dette og lurer på hva hun har gått glipp av - så synes du bare det er topp at hun «kommuniserer» så godt med deg? Si meg, er du en litt enkel sjel?

Jeg har aldri sagt noe slikt til henne! Hva er det du tror om meg? Hvor får du denne ideen fra???? Hva slags mann tror du jeg er? Tror du seriøst jeg legger om damer jeg ikke har pult til kona mi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt seriøst… hvorfor tror du jeg snakker slik til kona mi? Hva i all verden har jeg sagt som har gitt det inntrykket? Jeg skjønner ingenting av dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri sagt noe slikt til henne! Hva er det du tror om meg? Hvor får du denne ideen fra???? Hva slags mann tror du jeg er? Tror du seriøst jeg legger om damer jeg ikke har pult til kona mi? 

Noe sier du jo som hun syntes er overveldende, siden du forteller at hun er redd du skal finne på noe....

Anonymkode: 75e9b...d5e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt seriøst… hvorfor tror du jeg snakker slik til kona mi? Hva i all verden har jeg sagt som har gitt det inntrykket? Jeg skjønner ingenting av dette? 

Du har jo skrevet at du har fortalt henne om dette «problemet» ditt, det er da ikke noe jeg finner på? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ikke en egoist med lite erfaring.. du har feil bilde av meg og det er veldig frustrerende med slike anonyme forum. Som jeg skrev.. beklager at jeg svarte til feil person. Men du misoppfatter meg veldig som person. 

Du er garantert en dårlig elsker, hvorfor skulle du ellers fantasere om å ha masse ons?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noe sier du jo som hun syntes er overveldende, siden du forteller at hun er redd du skal finne på noe....

Anonymkode: 75e9b...d5e

Okei.. først.. beklager at jeg ikke har vært helt tydelig. Denne tråden skulle ikke bli slik.. dette gikk over stokk og stein. Takk for at du er talmodig 😊 jeg vokste opp i et veldig kristent hjem.. sommerferiene gikk til kristne konferanser og  misjonsarbeid i Europa.. i det siste har jeg reflektert over dette og delt med kona at jeg føler jeg gikk glipp av mye på grunn av den religiøse oppveksten. Det fikk kona til å bli bekymra.. og hun sa hun håper jeg ikke vil skille meg å bli fuckboy. Noe jeg svarte at jeg selvsagt ikke vil gjøre. Hun spurte om jeg kunne snakke med en psykolog om dette. Det har jeg begynt med. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts, denne tråden her er litt for underholdende. Umulig å lese gjennom den uten å glise. Folk gjør narr av deg, synes du skal slutte å svare for det kommer bare til å fortsette 😁 

Anonymkode: bc29c...229

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er garantert en dårlig elsker, hvorfor skulle du ellers fantasere om å ha masse ons?

Jeg er ikke en dårlig elsker.. og jeg har aldri sagt at jeg fantaserer om å ha masse ons. Jeg har ikke nevnt ons en eneste gang i hele tråden! Hvorfor dikter folk opp ting. Dette er jo farlig! Jeg er en god elsker og jeg har ett godt ekteskap. Men nå dikter du opp ting som jeg aldri har sagt. Hvorfor gjør du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...