AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Har lagt merke til på Airbnb at noen av og til leier ut et rom der en deler leiligheten med verten til veldig høye priser. Har stusset litt over dette, for hvorfor skal jeg dele leiligheten med noen når jeg kan få en finere leilighet helt alene eller hotelrom + middag til halve eller en tredjedel av prisen. Annonsene ligger ofte ute kort tid, vekke en stund før de kommer ut igjen. Maks 1-2 netter. Anonymkode: fb4e5...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Godt spørsmål. Kan virke slik. Iallfall mistenkelig. Jeg bruker selv en del Airbnb, men aldri sett det. I hvilke land er dette? Har sett de som legger ut et rom til veldig lav døgnpris, så folk velger det- når man så kommer til betaling ser man at rengjøringsgebyret kan være på 9000 kr.. Anonymkode: 27ec2...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Godt spørsmål. Kan virke slik. Iallfall mistenkelig. Jeg bruker selv en del Airbnb, men aldri sett det. I hvilke land er dette? Har sett de som legger ut et rom til veldig lav døgnpris, så folk velger det- når man så kommer til betaling ser man at rengjøringsgebyret kan være på 9000 kr.. Anonymkode: 27ec2...e85 Har sett det i flere byer i Norge. Men annonsene ligger ute ofte i kort tid. Det stemmer, har sett flere som en kan dele leilighet med som setter et veldig høyt rengjøringsgebyr. Men gir litt mening nå, har stusset over at kvinner 20-30 år vil dele leilighet med fremmede. Ser ofte at gjestene er menn på 40-55 år.. Anonymkode: fb4e5...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Godt spørsmål. Kan virke slik. Iallfall mistenkelig. Jeg bruker selv en del Airbnb, men aldri sett det. I hvilke land er dette? Har sett de som legger ut et rom til veldig lav døgnpris, så folk velger det- når man så kommer til betaling ser man at rengjøringsgebyret kan være på 9000 kr.. Anonymkode: 27ec2...e85 Ganske sikker på at de har endret dette nå. Når man søker nå, kommer totalprisen inkludert rengjøring opp. AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett det i flere byer i Norge. Men annonsene ligger ute ofte i kort tid. Det stemmer, har sett flere som en kan dele leilighet med som setter et veldig høyt rengjøringsgebyr. Men gir litt mening nå, har stusset over at kvinner 20-30 år vil dele leilighet med fremmede. Ser ofte at gjestene er menn på 40-55 år.. Anonymkode: fb4e5...4db Hvordan vet du hvem gjestene er? Anonymkode: ada34...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ganske sikker på at de har endret dette nå. Når man søker nå, kommer totalprisen inkludert rengjøring opp. Hvordan vet du hvem gjestene er? Anonymkode: ada34...244 Man ser jo hvem som legger igjen review. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har sett det i flere byer i Norge. Men annonsene ligger ute ofte i kort tid. Det stemmer, har sett flere som en kan dele leilighet med som setter et veldig høyt rengjøringsgebyr. Men gir litt mening nå, har stusset over at kvinner 20-30 år vil dele leilighet med fremmede. Ser ofte at gjestene er menn på 40-55 år.. Anonymkode: fb4e5...4db Er jo veldig risikabelt. Anonymkode: 27ec2...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 22.09): Er jo veldig risikabelt. Anonymkode: 27ec2...e85 Hva er risikabelt? Anonymkode: fb4e5...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Del Skrevet 1. april Jeg vet at det i Oslo går en del leiligheter på Airbnb som brukes av prostituerte. Jeg har selv vært med å kastet ut noen av dem. Anonymkode: e9e0b...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #9 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 20.47): Hva er risikabelt? Anonymkode: fb4e5...4db Å rate horer på AirBnb Anonymkode: 27ec2...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå