Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer? 

Jeg har nordisk hår  med tynne glatte hårstrå, men jeg har mange av de så ikke spesielt tynt/lite hår.Hårbunnen er tørr, og håret blir også fort fett. Jeg bleker håret, så det kan nok være litt tørt. 
Håret føles flatt og livløst. 

Har lyst til å teste shampoo fra Shu Uemura. Hvilken bør jeg satse på? 
Det er ingen salonger i nærheten som fører dette, så jeg må dessverre bestille på nett. 

Trenger altså en shampoo som gir glans og liv til håret igjen, uten å tynge og uten å gjøre det fett men samtidig være god for hårbunnen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med akkurat dette produktet, men ville likevel gi deg en erfaring siden vi har lik hårtype/problemstilling.

Har lenge brukt produkter fra Oway serien. Pga bleking i hår, bruker jeg proteinsjampoen og balsam som gir fukt. Har også brukt en stund på å avvenne håret hyppig hårvask. Det er litt pain, men det er så verdt det. Har gått fra å vaske det daglig, til å kunne vaske det kun 2 ganger i uken. 

Anbefaler også proteinkur fra Joico 1 gang i uken, etterfulgt av balsam som gir fuktighet. Den er helt super. 

Anonymkode: 20a59...68b

• Nyttig 1
Skrevet

Det er mange gode merker som ikkje er så dyre som SU. Feks Kevin Murphy, Matrix, Joico, Loreal Proffesionel

AnonymBruker
Skrevet

Åå, jeg glemte å si, sånn utover Oway - riktig hårbørste har også vist seg å være veldig viktig!  Jeg bruker denne, og børster godt ut fett fra hodebunnen i flere minutter daglig. Hjelper i prosessen med å vaske håret mindre. Men den fungerer best når jeg bruker sjampo med pleie for tørt og behandlet hår/håret har nok fukt, ellers blir det frizzy :) 

https://fredrikoglouisa.no/produkt/blush-rose-w-glitter-medium-hair-brush/

Anonymkode: 20a59...68b

• Liker 1
Skrevet
Capazitet skrev (3 timer siden):

Det er mange gode merker som ikkje er så dyre som SU. Feks Kevin Murphy, Matrix, Joico, Loreal Proffesionel

Absolutt! Har brukt Kevin Murphy i årevis, men nå trenger jeg og håret mitt noe nytt. De andre merkene du nevner har ikke falt i smak hos meg. 

Ellers takk for gode tips Anonym!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Shu Uemura.  Har langt hår, masse av det men fine hårstrå. Jeg har endt opp med å bruke den grønne og hvite serien om hverandre. Den hvite er vel hakket mer pleiende enn den grønne. Jeg bruker også håroljen og volumpudderet fra samme merke og er veldig fornøyd. 😊

Anonymkode: e0281...4b0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...