AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Prøver å være kortfattet. Trenger råd. Kjæresten min har barn fra før med ekspartner. Fant nylig ut at de (som alle som har felles barn og brudd) har en avtale med fordeling av ferier. Nå har vi vært sammen i to års tid. Og uansett hva vi skal eller hva vi planlegger så må alt gå igjennom eksen hans. For han har null oversikt eller peiling på det. Men han skrev selv samværsavtalen, men har ikke oversikt. Er det for mye forlangt at han nå, etter to år sammen med meg, tre år etter brudd med eksen, drar frem avtalen han selv skrev og begynner å få oversikt selv? Jeg er utrolig lei av at eksen hans skal være vår sekretær. Og jeg må mase på han, om han vet, om han kan spørre henne, osv. Han venter til siste liten. Det passer ikke meg og mitt liv, jeg må avtale og planlegge i forveien. Dette forstår ikke han fordi han kan ta alt på sparket. Hvordan kan jeg best mulig kommunisere til han at jeg synes det er på tide at han selv tar ansvar og får oversikt slik at jeg ikke må gå igjennom eksen hans. Anonymkode: 53a47...47c
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Mulig hans manglende evne til å ta ansvar er årsaken til bruddet dengang. Han blir neppe bedre nå. Anonymkode: bc888...166 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Søk på omsorgsovertakelse inne på google, så finner du ut hvordan du på en smidig måte kan overta morsrollen fra eksen hans. Anonymkode: b191d...cc5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mulig hans manglende evne til å ta ansvar er årsaken til bruddet dengang. Han blir neppe bedre nå. Anonymkode: bc888...166 Word. Tenk å ha barn sammen med han der, det hadde ikke jeg orka heller 🙃 Anonymkode: d86f2...16e 2
Carrot Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Det er ingen annen måte enn å si det rett ut, du må ta grep for jeg kan ikke ha det slik som dette (og så mene det) for hva om han ikke makter ta grep? Hva gjør du da? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Godt voksen og klarer ikke å holde styr på en kalender? Hadde ikke giddet å vente på han før jeg planla ferieturer/ferie. Kanskje reist med venner i stedet? Så kunne han sittet hjemme og spørre eksen hva han skal gjøre? Anonymkode: e26a1...a19 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det passer ikke meg og mitt liv, jeg må avtale og planlegge i forveien. Dette forstår ikke han fordi han kan ta alt på sparket. Er du sikker på at HAN passer inn i ditt liv? Om han hadde vært min bf, hadde jeg blitt forbanna over å stadig få spørsmål om når samværet skal være! Anonymkode: a152e...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Er nok en av grunnene til at det ble slutt mellom de. Ikke får barn med han. Anonymkode: 921af...c14 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå