AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Inspirert av en annen tråd her, har størrelsen på penis noe å si? Blir det ekstra vondt om den er stor? Jeg har lyst, men kjæresten min er over gjennomsnitt i lengde og omkrets, så jeg har ikke turt til nå. Anonymkode: db720...e94
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Det er vel bare å prøve, går det ikke så går det ikke. Lek med buttplugs først, så blir det ikke så "stor" overraskelse. Anonymkode: 2864b...490 1
rummyking Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Selvfølgelig har størrelse noe å si. Men så lenge du tar deg god tid til oppvarming og bruker godt med glidemiddel så skal det ikke nødvendigvis være noe stort problem 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Størrelse har litt å si ja, særlig om du er uerfaren. Men selv opplever jeg at det er bedre "plass" der bak enn i vagina, når jeg bare er ordentlig klar. Men så er jeg glad i analsex da, så det skal ikke så mye til før jeg blir klar 😊 Anonymkode: 425f0...36e 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Ja det har mye å si. Er mannen velutstyrt så holder det med vaginalsex. Liker analstimulering, så vil gjerne ha en finger i rumpa samtidig. Men en stor og bred penis er bare å glemme. Er han derimot mindre utstyrt (type mikropenis), og jeg ekstra kåt og våt og ikke får så mye ut av vaginalsex så er det helt ok med analsex. Anonymkode: e4483...ce7 1
HemmeligSpion Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Inspirert av en annen tråd her, har størrelsen på penis noe å si? Blir det ekstra vondt om den er stor? Jeg har lyst, men kjæresten min er over gjennomsnitt i lengde og omkrets, så jeg har ikke turt til nå. Anonymkode: db720...e94 Ja, størrelsen har noe å si. Om du ikke har gjort det før så bør du vente med å ta en hel kuk. Prøv selv å masser rundt anus med en pekefinger med mye glidemiddel på først. Altså like rundt hullet. Når du får til å stikke inn pekefingeren, så kan du prøve med langefinger, og så kan du prøve med to fingre (pekefinger og langefinger). Husk masse glidemiddel. Når du får inn to fingre og det er komfortabelt så kan du prøve med kuk. Hvis det ikke går, legg pekefingeren din mellom langefinger og ringefinger og støt litt. Det er viktig med mye glidemiddel. Hvorfor spør du om det gjør vondt? Det skal ikke gjøre vondt i det hele tatt. Gjør det vondt må du stoppe med en gang. Da er det noe feil. 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars Jeg er en av dem som fikk skade på analen på grunn av analsex, og mannen min har også over gjennomsnittet. Han/vi var både erfaren og tålmodig, men det ble likevel skade, og jeg angrer på at vi ikke bare droppet den delen i vårt sexliv, som har vært godt også uten, og fremdeles er godt nå når vi ikke lenger har analsex. Nå våger jeg ikke, og det respekterer han. Det tok evigheter før det ikke var problemer med riften, fordi den ble revet opp igjen hver gang jeg gikk på toalettet. Jeg har forbannet at vi ikke lyttet til advarsler om at slikt kan skje. Trodde vi kunne unngå ved mye glid, erfaring og tålmodighet. Størrelse har selvfølgelig noe å si. Det påvirker jo hvor hardt analen blir tøyet, og hvilken påkjenning det er for kroppen. Det sier seg selv. Anonymkode: 372a0...38c 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Analsex er for de med små peniser Anonymkode: c0866...910 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Analsex er for de med små peniser Anonymkode: c0866...910 Eller store rasshøl! Anonymkode: 5cf90...856 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Skjeden er laget tøyelig, såpass at et helt barn skal kunne komme ut der. Det sier seg selv at den er bedre egnet for sex, sammenlignet med analen. Man må være forsiktig, og sier som andre her, at hvis det gjør vondt, så må man slutte. Anonymkode: 701df...cbf
Doolittle Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars Ja, størrelsen har selvsagt noe å si. Lengde har ikke så mye å si så lenge han er forsiktig og ikke bare pumper på som en idiot. Tykkelsen derimot, er viktig. Jo tynnere jo lettere går penetreringen, men klart - er den for tynn kjenner du jo ikke like mye heller. Det er tre regler du må forholde deg til: 1. Nok forberedelse og oppvarming slik at du slapper helt av. 2. Det kan ikke bli for mye glidemiddel. 3. Dersom det gjør vondt, så må dere enten stoppe eller gå tilbake til punkt 1.
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Skrevet 26. mars Doolittle skrev (1 time siden): er den for tynn kjenner du jo ikke like mye heller. Kjenner du ikke en pikk i analen, bør du dra til legen. Anonymkode: 2864b...490 3
Even Tuell Skrevet 26. mars #13 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Inspirert av en annen tråd her, har størrelsen på penis noe å si? Blir det ekstra vondt om den er stor? Jeg har lyst, men kjæresten min er over gjennomsnitt i lengde og omkrets, så jeg har ikke turt til nå. Anonymkode: db720...e94 Størrelsen har selvsagt masse å si. En tynn penis glir naturlig nok enklere inn enn en stor. Men som andre her har skrevet, prøv deg fram med en finger selv, eller at han gjør det på deg. Da kan du få prøvd hvordan det er å få noe inn bak. Om det fortsatt er interessant kan dere gå videre. Du kan også kjøpe en dildo eller to som du kan prøve. De finnes i et utall størrelser, men en liten/tynn er nok det beste å prøve med.
Snok1 Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars LukkeMUSKELEN kan trenes, og faktisk seksuell lyst på analsex er en forutsetning for at analsex kan bli den suksessen som begge fortjener. Har man ikke lyst eller man ikke trener eller varmer opp skikkelig, vil det aldri bli en suksess. Det er helt OK. Analsex er ikke for alle. Jeg er glad i analsex, og er vel det man kan kalle en sizeking. En neve glir relativt lett opp i meg, og jeg har aldri hatt rifter, smerter eller andre negative konsekvenser. Min lukkemuskel er topptrent og jeg ser ingen grunn til at den noensinne skal forårsake problemer. 1
Erfarenmann Skrevet 27. mars #15 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 13.09): Størrelse har litt å si ja, særlig om du er uerfaren. Men selv opplever jeg at det er bedre "plass" der bak enn i vagina, når jeg bare er ordentlig klar. Men så er jeg glad i analsex da, så det skal ikke så mye til før jeg blir klar 😊 Anonymkode: 425f0...36e Nå ser det ut til at du er dame, og jeg er mann. Så det blir en kommentar fra "den andre siden". Bedre plass der bak enn i vagina har jeg nok ikke opplevd. Når det gjelder størrelse så betyr den nok litt, ja, enig. Men det er ikke nødvendigvis slik at jo større jo verre. Det kan like godt være jo større jo bedre - forutsatt at man faktisk liker analsex da. Men så stopper det naturligvis over en viss grense. Derfra og oppover blir det verre jo større. Men hvor den størrelse-grensen går varierer nok. Å være klar er absolutt et must ja.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Skrevet 27. mars Har tilgode å møte ei som med letteste selvfølgelighet trer seg nedpå med rumpa på min 18 cm tykke kuk. Det er og ytterst få som uten oppvarming vaginalt jubler om en trøster på med 23 cm lengde. . Anonymkode: c74fe...848
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Skrevet 27. mars Ja, størrelsen har MASSE å si. Med exen fikk vi det til med oppvarming og glidemiddel, med samboer har vi fått det til bare noen få ganger (så det er leeenge siden sist vi prøvde). Han er stor, og jeg gidder (selvsagt) ikke sex som er smertefull. For å få det til må vi bruke både masse glidemiddel men også to ulike butt-pluger som "mellom-steg", det er veldig styrete. Synd, for når det går er det helt fantastisk. Anonymkode: d1f60...c1d
Even Tuell Skrevet 27. mars #18 Skrevet 27. mars Analsex handler veldig om teknikk og erfarning... både for den som gir og den som får. Den som gir må være oppmerksom og forsiktig, men det er minst like mye "å gjøre" for den som mottar. Kniper man sammen, "trekker seg innover" kan man ikke få inn et hårstrå engang ... uansett hvor mye glid man har brukt. Musklene i rumpa er overraskende sterke. Det føles ulogisk ut, men i rumpa virker musklene motsatt. Siden vanlig avslappet modus for ringmusklene er å trekke seg sammen, må man faktisk aktivere dem for å få de til å slappe av. Det er helt motsatt av feks. musklene i armen. En avslappet arm henger rett ned og en aktivert armmuskel får armen til å løfte seg. En avslappet ringmuskel kniper sammen ... en aktivert ringmuskel åpner seg. Det er helt motsatt av hva man tenker, men å presse (som om man er på do) gjør at ting enklere går inn. Det er det jeg mener med teknikk. Det er mye mer enn bare glid og tid.
Ingv38 Skrevet 28. mars #19 Skrevet 28. mars Jeg har vel alltid likt analsex og det hører som oftest til at jeg vil det skal avsluttes der, og har hatt analsex med alle de jeg har hatt sex med tror jeg men kun en som var veldig kraftig utstyr, tipper de andre har vært mer innenfor gjennomsnitts størelse og den ene gangen ble for meg en veldig intens og erotisk opplevelse, med god tid og forsiktighet ble det superdeilig og om muligheten skulle passe slik med akkurat han kunne jeg gjerne gjort det igjen😊 1 1
Gentleman59 Skrevet 28. mars #20 Skrevet 28. mars HemmeligSpion skrev (På 26.3.2025 den 14.33): Ja, størrelsen har noe å si. Om du ikke har gjort det før så bør du vente med å ta en hel kuk. Prøv selv å masser rundt anus med en pekefinger med mye glidemiddel på først. Altså like rundt hullet. Når du får til å stikke inn pekefingeren, så kan du prøve med langefinger, og så kan du prøve med to fingre (pekefinger og langefinger). Husk masse glidemiddel. Når du får inn to fingre og det er komfortabelt så kan du prøve med kuk. Hvis det ikke går, legg pekefingeren din mellom langefinger og ringefinger og støt litt. Det er viktig med mye glidemiddel. Hvorfor spør du om det gjør vondt? Det skal ikke gjøre vondt i det hele tatt. Gjør det vondt må du stoppe med en gang. Da er det noe feil. M65: Godt svar! Tid, omtanke, lyst og masse glidemiddel. Nyt det begge to! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå