AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Må jeg bare holde den inne? Det har vært 2 episoder på kort tid nå hvor katten kommer inn med store sår og stor kul i panna, og den er tydelig engstelig. Jeg vet hvilken katt det er som har gjort det, men jeg kan jo ikke «klage» til eierne, det er jo dyr dette her. Nå ville katten vår ut og jeg frykter at den stikker av for å unnslippe «monster-naboen». Noen som har tips til hvordan vi kan løse dette§. Anonymkode: a3056...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Jag den slemme katten. Ikke bruk vann eller noe sånn, bare jag den. Det har jeg gjort med en katt som var slem med en av mine, jeg løp etter katten bortover veien. Den har ikke vært her igjen. Anonymkode: 55f23...6bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Spør eier av slosskjempen om den er kastrert Anonymkode: 82760...23d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars Spør naboen om den er kastrert. Forklar problemet. Vi har en sånn katt i nabolaget og eierne vil dessverre ikke kastrere. Jeg spruter vann på den når jeg ser den og har katteluke til katta vår. D Anonymkode: 0029b...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Uff, det hørtes ikke greit ut. Vi har en slik "bøllekatt" og hadde satt pris på om dere tok kontakt. Det går jo an å prøve å bli enige om tider kattene skal slippes ut på sånn at de unngår hverandre om de kommer på innkalling eller kommer hjem med jevne mellomrom. Anonymkode: 6cafb...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Uff, det hørtes ikke greit ut. Vi har en slik "bøllekatt" og hadde satt pris på om dere tok kontakt. Det går jo an å prøve å bli enige om tider kattene skal slippes ut på sånn at de unngår hverandre om de kommer på innkalling eller kommer hjem med jevne mellomrom. Anonymkode: 6cafb...6ad Er katten deres kastrert? Anonymkode: 0029b...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 9.28): Er katten deres kastrert? Anonymkode: 0029b...9c5 Ja Anonymkode: 6cafb...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 9.59): Må jeg bare holde den inne? Det har vært 2 episoder på kort tid nå hvor katten kommer inn med store sår og stor kul i panna, og den er tydelig engstelig. Jeg vet hvilken katt det er som har gjort det, men jeg kan jo ikke «klage» til eierne, det er jo dyr dette her. Nå ville katten vår ut og jeg frykter at den stikker av for å unnslippe «monster-naboen». Noen som har tips til hvordan vi kan løse dette§. Anonymkode: a3056...f8f jo, du kan klage til eieren, det er mulig at katten er ikke kastrert og er derfor mer agressiv ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja Anonymkode: 6cafb...6ad ah, sorry for hva jeg skrev over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 29. mars #10 Del Skrevet 29. mars Jeg har god erfaring med å skremme katter vekk. Pleide å gjøre det da vi bodde på gård og fremmede katter kom for å bølle med mine. Brøle og løpe etter dem rett og slett, da pleier de ikke å komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars Har ikke så god erfaring med dette da mine Puser har vært venn med alle kattene som har vært innom tror du bør snakke med eieren til Bøllekatten husker pusen min hadde bursdag og plutselig så stod det 3 katter i gangen og spiste var veldig koselig de feiret med han 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå