AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Som overskriften sier. Jeg er 46 år og har de siste årene vært plaget med hetetokter. Startet for 14 dager siden med Lenzetto spray. Nå har hetetoktene blitt verre. Har i samråd med gynekolog økt dosen til to spray men hetetoktene er der fortsatt i samme grad. Føler også at jeg fått en forverring av hudsykdommen rosacea med masse røde nupper i ansiktet. Har tidligere brukt Femarelle med god effekt, men sa ja til å teste ut Lenzetto da gynekologen foreslo det. Nå angrer jeg litt og tenker jeg vil gå tilbake til Femarelle. Noen andre som har opplevd det samme? Er dette forbigående eller bare slik det er? Anonymkode: 7b088...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Ingen? Anonymkode: 7b088...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som overskriften sier. Jeg er 46 år og har de siste årene vært plaget med hetetokter. Startet for 14 dager siden med Lenzetto spray. Nå har hetetoktene blitt verre. Har i samråd med gynekolog økt dosen til to spray men hetetoktene er der fortsatt i samme grad. Føler også at jeg fått en forverring av hudsykdommen rosacea med masse røde nupper i ansiktet. Har tidligere brukt Femarelle med god effekt, men sa ja til å teste ut Lenzetto da gynekologen foreslo det. Nå angrer jeg litt og tenker jeg vil gå tilbake til Femarelle. Noen andre som har opplevd det samme? Er dette forbigående eller bare slik det er? Anonymkode: 7b088...b07 Man anbefaler gjerne å teste ut en dose i ihvertfall 4 uker og kanskje lenger før man kan si noe om effekt, tar litt tid for kroppen å balansere hormonene, ikke alle det hjelper med en gang . Utover det så kan det jo hende du trenger ekstra progresteron for å få balansen mot økt østrogen . Anonymkode: edc95...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Min gynekolog skrev ut både østrogen og progesteron, og ba meg teste ut. Begge, en av delene hver for seg. For meg virker det som om progresteron er det jeg mangler. Østrogen økte egentlig på angsten (som er mitt hovedsymptom på perimenopause). Snakk om å prøve ut progresteron? Anonymkode: a61fc...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå