Gå til innhold

beste sugeevne på støvsuger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser det har kommet ut batteri støvsugere, mulig lager mindre lyd, men hvordan er sugeevnen? leser det er batteristøvsuger samsung som har 210W sugeevne.

Mens elektriske, klassiske støvsugere finnes i langt høyere W, men er det sugeevnen?

hva anbefales batteri eller klassisk?

Anonymkode: d6d4f...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ser det har kommet ut batteri støvsugere, mulig lager mindre lyd, men hvordan er sugeevnen? leser det er batteristøvsuger samsung som har 210W sugeevne.

Mens elektriske, klassiske støvsugere finnes i langt høyere W, men er det sugeevnen?

hva anbefales batteri eller klassisk?

Skal du ha en støvsuger om gjør jobben så satser du på en tradisjonell.

Anonymkode: edc21...a9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å vite at de billige modellene i hvertfall ikke renser luften like bra som en vanlig støvsuger. HEPA-filter osv er viktig for innemiljøet, spesielt hvis man har allergikere, astmatikere eller små barn i hus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tilbakemeldinger fra dere. Jeg trengte noen som også kunne svare angående batteridrevet, fordi sugeevnen er ikke all verden, selv om det kan virke kult med batteri, liten plass i bod, stillegående mest sannsynligvis, men ser jo at prisen er langt høyere enn de klassiske. 

Jeg burde vel også hatt et tema om damp rengjørings instrumenter. Ser jo det har også en effekt i rengjøring prosessen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er vi veldig fornøyd med Dyson. Dyr, men svært god.

Anonymkode: 8c246...e6e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Selv er vi veldig fornøyd med Dyson. Dyr, men svært god.

Anonymkode: 8c246...e6e

hva er sugeevnen på den? hva er du liker ved den f.eks? ekstra utstyr? lett å dra med seg? enkel å holde, og lett å lagre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyson.

Prøvde først en vanlig populær til rundt 5000. Behagelig i bruk, men kort batteri og dårlig sugeevne.

Dyson ble tung å holde i sammenligning. Men batteritid * 5 og enormt bedre sugeevne.

Anonymkode: cb9a8...58e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Dyson! Vi hadde vanlig tradisjonell støvsuger med høy W (er det riktig benevning), men første runden med Dyson over gulvteppet i stua fylte nesten beholderen med støv vi ikke hadde fått opp før! 

Angående lyd er ikke Dyson noe stillere, ganske høy lyd faktisk. Men den vinner alt på at jeg slikket dra slangen etter meg, og flytte stikkontakten rundt i huset 👌

Anonymkode: 4aa4d...21a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med Dyson! Jeg reiv i og kjøpte en av de dyreste modellene med ekstrautstyr og en av/på-knapp som man ikke trenger å holde inne. På vanlig modus (automatisk som tilpasser seg etter støvnivå og behov) suger den opp alt av kattehår, støv og rusk, og luften føles merkbart bedre etter at jeg begynte å støvsuge med Dyson.
Kan skrive under på at den finner overraskende store mengder støv og kattehår! :D  Må tømme beholderen 2-3 ganger i løpet av en god runde i stua.
Skammelig dyr støvsuger, men vel verdt pengene! Tar meg nesten i å glede meg til å støvsuge...

Anonymkode: a4f64...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig fornøyd med Dyson! Vi hadde vanlig tradisjonell støvsuger med høy W (er det riktig benevning), men første runden med Dyson over gulvteppet i stua fylte nesten beholderen med støv vi ikke hadde fått opp før! 

Angående lyd er ikke Dyson noe stillere, ganske høy lyd faktisk. Men den vinner alt på at jeg slikket dra slangen etter meg, og flytte stikkontakten rundt i huset 👌

Det er batteri du benytter deg av som du er strålende fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er kjempefornøyd med Dyson! Jeg reiv i og kjøpte en av de dyreste modellene med ekstrautstyr og en av/på-knapp som man ikke trenger å holde inne. På vanlig modus (automatisk som tilpasser seg etter støvnivå og behov) suger den opp alt av kattehår, støv og rusk, og luften føles merkbart bedre etter at jeg begynte å støvsuge med Dyson.
Kan skrive under på at den finner overraskende store mengder støv og kattehår! :D  Må tømme beholderen 2-3 ganger i løpet av en god runde i stua.
Skammelig dyr støvsuger, men vel verdt pengene! Tar meg nesten i å glede meg til å støvsuge...

Er dette også batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er batteri du benytter deg av som du er strålende fornøyd med?

Batteri ja, eller trådløs som de vel gjerne reklameres som. Henger på laderen på kjøkkenet, og kan fint støvsuge hele huset på 3 etasjer på batteritiden. Også veldig hendig å ta med ut for å støvsuge bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er det så små beholdere på disse, så man må tømme flere ganger i løpet av ett rom? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater Dyson. Verste jeg noen sinne har hatt. Gikk tilbake til Miele, og er kjempefornøyd. Viktig at støvsugeren er skånsom og ikke river ut frynser e.l. 

Anonymkode: e4271...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...