AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars her inne på kg. Man tolker signaler og oppførsel så godt man bare kan, og blir nødt til dette fordi slik interesse ikke alltid blir vist i klartekst. Hvordan ville du ønsket at den andre viser interesse - og hvordan viser du interesse? Mange velger å holde kortene tett til brystet og prøver å finne ut om det er trygt å vise denne interessen. For å unngå å være for pågående, for intens, creepy, bli oppfattet som sosial uintelligent, og mye mer. Dette er uttrykk som er gjengangere her inne. Men for den som er interessert handler det vel mest om frykten for at den ikke er gjensidig? Hva tenker dere? Anonymkode: a500c...cc1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Ønsker at en mann viser interesse ved å gjøre det lille ekstra for å se meg. Det er lett å skjønne når kollegaen f.eks alltid går tidlig for å gå samtidig som meg selv om han er langt fra ferdig, eller naboen går ekstra sakte hver gang han hører meg for at dere skal prate i trappa. Det beste er jo om denne personen (mannen) legger meg til på insta eller FB. Da er første ledd i kontakten opprettet. Eller rett og slett bare spør om en gåtur sammen, eller å teste en kaffebar over en lav sko for en hyggelig prat. Det er stor frykt for å vise interesse og ikke få den gjengjeldt. Nesten på kanten til ekstremt flaut og ydmykende. Anonymkode: 51513...6f6
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Om du skal få meg til å forstå at du er interessert må du skrike det ut i rene ord, rett inn i øret mitt, med ropert. Om ikke dette skjer vil jeg uansett hvordan du oppfører deg anta at det er vennskapelig eller bare høflighet. Nettopp fordi jeg ikke tror noen er interessert, viser jeg aldri interesse selv. Jeg er en mester i å ignorere den jeg er interessert i, og heller vie oppmerksomhet til andre. Nevnte jeg at jeg er evig singel? 😂 Anonymkode: 16a62...630 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Når det er sagt, jeg er kjempedårlig til å vise interesse uten at mannen har vist noe av det først. Jeg har i flere år hatt en crush på naboen. Vi er like gammel og han er min type. Møter han hver 2-3 måned i oppgangen. Vi snakker av og til. Vet han bor alene. Men vet ikke om han er singel. Jeg kunne jo prøvd å vist interesse men siden han ikke har gjort så mye ut av det, tenker jeg at jeg kaster bort tid på å prøve. Absurd. Anonymkode: 51513...6f6
Hinkelpinkel Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Jeg sier det alltid rett ut. Liker jeg noen etter første date så sender jeg kanskje en melding hvor jeg skriver at jeg gjerne vil treffe han igjen og spør hva han tenker om det. Jeg kan også bare si det rett ut. Jeg liker deg. jeg vil gjerne at en mann gjør akkurat det samme. Åpen, ærlig og rett på sak.
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Jeg liker best når det blir sagt rett ut. Er altfor usikker til at hinting og sånt funker. Anonymkode: 22a56...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå