AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Del Skrevet 26. mars Ville du ha begynt å undersøke litt, i det stille? Eller fullstendig avvist det som bare en drøm? Anonymkode: 8172d...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Avvist det som en drøm. Anonymkode: 47289...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars Betyr bare at du er redd for at han skal være utro Anonymkode: 8f175...a64 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Den drømmen er vel så vanlig at det rett og slett er blitt en parodi. Anonymkode: 5e7ba...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Det har jeg drømt flere ganger. Har også drømt at jeg har vært utro og at jeg har drept eget barn (uhell). avvist som drømmer, hvis ikke hadde jeg blitt gal. Anonymkode: e1918...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville du ha begynt å undersøke litt, i det stille? Eller fullstendig avvist det som bare en drøm? Anonymkode: 8172d...c52 Dette fenomenet er det flere memer om. Kvinner som drømmer og tar det til inntekt for en sannhet eller et tegn på noe. Jeg drømte forleden dag at jeg traff min gamle kjæreste fra ungdomskolen i jobbsammenheng og at vi endte opp på et hotellrom hvor vi hadde lidenskapelig sex. Betyr det at jeg 1. søker meg ut av et 20 år langt samboerskap, 2 at jeg ikke lenger er seksuelt fornøyd med samboer, 3 at jeg burde oppsøke ungdomskjæresten og høre om hun også har drømt om meg, 4. at jeg burde gjøre det slutt med samboer gjennom 20 år? Anonymkode: 2f492...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars Det drømmen antyder er at slike tanker muligens snurrer i hodet ditt. De fleste drømmer går aldri i oppfyllelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars Jeg drømte her om dagen at jeg surfet i skyene på en banan. Burde jeg teipe en banan på hver fot og hoppe fra en klippe? Fra spøk til alvor, mange drømmer utgår jo fra ting man tenker på, det er folk vi kjenner, kanskje situasjoner som er kjente, og det er ting vi tenker på i hverdagen. Hjernen jobber med inntrykkene, prosseserer informasjon. Er du stressa på jobb så kan du begynne å drømme om jobb og oppgaver der. Er du stressa for utroskap, så kan du begynne å drømme om det. Det er ingenting som heter å være sanndrømt, om noe så kan det avsløre noe i deg selv. Ikke i andre. Dette er kanskje en frykt du har. Om du som fullt bevisst og VÅKEN ikke ser et eneste tegn på utroskap, så er det jo ingen grunn til å bekymre deg. Anonymkode: fe586...1a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Jeg tror det kommer helt an på. Jeg drømmer ofte ting som stemmer, men det er da andre type drømmer enn vanlige drømmer. Vanskelig å forklare, men det er stort sett samtaler med folk hvor det ikke er mye omgivelser rundt. Ikke helt svart, men bare mangelen på... noe som helst rundt oss. I "vanlige" drømmer, er det stort sett mye omgivelser, hus eller leiligheter eller bygg med mye ting og fyll, liksom. Disse drømmene hvor jeg snakker med folk er alltid med folk jeg har en eller annen tilknytning til, og informasjon som kommer frem da har gang på gang vist seg å stemme. Alt fra småting til store ting, som barn som mistet en tann den samme kvelden, et sykt kjæledyr, sykdom, skader, utroskap, skjult rusmisbruk, kjøp av sex, baksnakking osv. Det skal sies at jeg aldri i noen av tilfellene gikk utifra at det var riktig, men det kom frem nokså raskt. Jeg ble nok mer var på ting og klarte å avdekke det raskere enn om disse drømmene ikke fant sted. Jeg hadde også flere vanlige drømmer hvor eksen var utro, men de føler jeg ikke var sanne i seg selv, men det stemte jo veldig godt at han var utro - bare ikke detaljene som jeg så i de vanlige drømmene. Alle detaljene jeg ble fortalt i de andre drømmene stemte derimot på en prikk. Anonymkode: 5ecc8...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå