janerik39 Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Jeg lurer på hva dere tenker om analsex. Er det greit å gjøre det en gang i måneden? Jeg har hørt av en venn kona tillater ham å ha analsex en gang i måneden, mot at hun får en gave. Jeg har veldig lyst til å gjøre det med min kjæreste men tørr ikke å snakke om. Jeg er nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer. Er det vanlig?
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Det er det faktisk bare kjæresten din som kan svare på. Spør hun du. Anonymkode: f38b7...295 16 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Det kan kun kjæresten din, OG INGEN ANNEN, bestemme. Anonymkode: fd395...2a7 5 11
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Kvinner og heterofile menn er ikke interessert i denne syke og uhygieniske praksisen. Vil du ødelegge damens endetarmsmuskulatur slik at hun lekker avføring og må bruke bleie resten av livet? Anonymkode: 3b3c0...09c 5 6
Snok1 Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner og heterofile menn er ikke interessert i denne syke og uhygieniske praksisen. Vil du ødelegge damens endetarmsmuskulatur slik at hun lekker avføring og må bruke bleie resten av livet? Anonymkode: 3b3c0...09c Slutt å spre fordommer. Det er ingen risiko for å ødelegge lukkemuskelen dersom du er vanlig forsiktig. Muskler kan trenes, og med good og riktig trening blir muskelen både sterk og fleksibel. Dette kan man selv bestemme. 6 6
Stillalive Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Jeg skal ikke disse dama til kompisen din, men analsex i bytte mot gave 🤭 Jeg tilbød å vaske bilen til fruen i bytte mot sex, da fikk jeg kun beskjed om at det var min bil også, så jadda 🙄 5 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars janerik39 skrev (5 timer siden): Jeg lurer på hva dere tenker om analsex. Er det greit å gjøre det en gang i måneden? Jeg har hørt av en venn kona tillater ham å ha analsex en gang i måneden, mot at hun får en gave. Jeg har veldig lyst til å gjøre det med min kjæreste men tørr ikke å snakke om. Jeg er nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer. Er det vanlig? Hadde aldri akseptert analsex mot en gave. For meg blir det helt feil fokus. Om dama liker analsex så blir det noe annet. Da blir det felles nytelse. Anonymkode: 1776a...a8a 5 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Et kjærestepar skal ikke betale hverandre for seksuelle tjenester. Det skal være lystbetont fra begge parter. Om du du må overtale partneren din til noe med gaver, er det jo ikke en glede fra den andre sin side som er motivasjonen. Anonymkode: 0596d...0ce 18 4
Hillbill Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Det er vel ikke akkurat et sunnhetstegn, når sex i forholdet blir en handelsvare. Det er sikkert en grunn for at hun ikke ønsker analsex, som at hun ganske enkelt ikke liker det. Og hun liker det neppe bedre selv om det kommer en gave i retur som takk for innsatsen. 9 1 3
Snok1 Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Hillbill skrev (16 minutter siden): Det er vel ikke akkurat et sunnhetstegn, når sex i forholdet blir en handelsvare. Det er sikkert en grunn for at hun ikke ønsker analsex, som at hun ganske enkelt ikke liker det. Og hun liker det neppe bedre selv om det kommer en gave i retur som takk for innsatsen. Amen! 2
Pingvinen Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars Dersom du må gi en gave for at hun skal være med på en type sex, skjønner jeg ikke hvorfor du ønsker det. Sex skal jo være felles nytelse. Å ha sex med en som ikke ønsker det, kan umulig være noe godt. Jeg ser jo at analsex kan være fint dersom begge ønsker det. Men hvis ikke, så klarer jeg ikke å forstå hvorfor du absolutt vil putte den inn i analen. 8 1 1
Macro Skrevet 26. mars #12 Skrevet 26. mars VI(er ikke noe jeg lar han gjøre) har analsex en gang i uka ca. Noen ganger oftere, iblant sjeldnere. 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Skrevet 26. mars Er ikke analsex for de med små? Anonymkode: 139d8...be5 1 1
draug 75 Skrevet 26. mars #14 Skrevet 26. mars Analsex er vel greit eller ikke greit, for begge parter samtidig, om det er en gang i måneden, en gang i uka, hvert tiende år eller hver dag. Den praksisen med en gave for hver gang ... det var pussig. Tro om det er noe annet spill inne i bildet som tenner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #15 Skrevet 26. mars Hver gang min kjære suger meg, gir jeg hun en gave som takk for inn(satsen). Hun elsker sæden min. Anonymkode: 90ce6...20f
Resignert Skrevet 26. mars #16 Skrevet 26. mars Stillalive skrev (2 timer siden): Jeg skal ikke disse dama til kompisen din, men analsex i bytte mot gave 🤭 Jeg tilbød å vaske bilen til fruen i bytte mot sex, da fikk jeg kun beskjed om at det var min bil også, så jadda 🙄 Det finnes jo spesifikke ord og uttrykk man kan bruke om både kvinnen og mannen i et par der seksuelle tjenester ytes mot ulike typer kompensasjon ...... 5 1
rummyking Skrevet 26. mars #17 Skrevet 26. mars janerik39 skrev (8 timer siden): Jeg lurer på hva dere tenker om analsex. Er det greit å gjøre det en gang i måneden? Jeg har hørt av en venn kona tillater ham å ha analsex en gang i måneden, mot at hun får en gave. Jeg har veldig lyst til å gjøre det med min kjæreste men tørr ikke å snakke om. Jeg er nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer. Er det vanlig? Nei. Tror ikke det er vanlig i et sunt forhold. Om det er noe hun ikke liker så burde du heller ikke presse det på henne. Viser jo ikke akkurat at du respekterer henne som partner. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #18 Skrevet 26. mars janerik39 skrev (8 timer siden): Jeg lurer på hva dere tenker om analsex. Er det greit å gjøre det en gang i måneden? Jeg har hørt av en venn kona tillater ham å ha analsex en gang i måneden, mot at hun får en gave. Jeg har veldig lyst til å gjøre det med min kjæreste men tørr ikke å snakke om. Jeg er nysgjerrig på å høre deres meninger og erfaringer. Er det vanlig? Hele tankegangen din er feil. Hvis dere skal ha analsex, er det hvis, og når du OG din kjæreste ønsker det, og ikke mot betaling. Anonymkode: bd491...f56 1 4
Snok1 Skrevet 26. mars #19 Skrevet 26. mars Resignert skrev (1 time siden): Det finnes jo spesifikke ord og uttrykk man kan bruke om både kvinnen og mannen i et par der seksuelle tjenester ytes mot ulike typer kompensasjon ...... Her peker du på pro…….blemadferd.😉 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #20 Skrevet 26. mars Analsex er greit så ofte folk selv vil det. En gang i året, hver dag, eller aldri. Vi har analsex ukentlig, fordi vi liker det, og klarer å ta hensyn. Ingen får betaling her, begge vil, det tenner oss. Anonymkode: 87695...0db 2 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå