AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Hei! Jeg er ufør og har nok av egne utfordringer, spesielt siden jeg har Asperger syndrom som gjør at jeg lett blir overstimulert og sliten. I 2023 bestemte jeg meg for allikevel for å prøve meg som støttekontakt, men har bare kjent mer og mer på hvordan dette tærer på meg. Det har vært veldig vanskelig å dra meg selv med på legetimer, psykologtimer, sykehusavtaler og tannlegetimer med den jeg er støttekontakt for. Jeg har blitt med inn på alle timene siden personen ikke tør å gjøre degt alene. Jeg tenkte det ville være fint å være til hjelp for noen, men nå etter alle disse timene jeg har vært med på så føler jeg meg bare helt utslitt. Samtidig får jeg så dårlig samvittighet av å slutte. Anonymkode: bcd8f...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Du har prøvd og skal være stolt av deg selv! Ikke alle passer som støttekontakt. Nå tar du vare på deg selv fremover og slutter i den jobben. Ta deg litt tid til deg selv også kan du prøve frivillig arbeid etterhvert? Anonymkode: b695d...dde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå