AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:11 #1 Del Skrevet tirsdag kl 23:11 Jeg har en Guess veske jeg har hatt i mange år, hvor hankene nå har begynt å flasse av. Har dere noen tips til hvordan jeg kan ordne problemet? Vurderer å finne en svart gaffateip eller lignende og surre rundt😄 Anonymkode: 5585a...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:17 #2 Del Skrevet onsdag kl 06:17 Er det kunstskinn? Hvis det er mulig å klipse av hanken, hadde jeg sett om jeg fant en god erstatning et sted. Anonymkode: dd231...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:37 #3 Del Skrevet onsdag kl 07:37 Det er moderne å surre silke skjerf rundt hankene nå. Anonymkode: 0d11b...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:42 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:42 Tror ikke du klarer å fikse kunstskinn, men mulig det går an å sy noe stoff rundt eller noe sånt? Eller få en skomaker/noen som jobber med skinn til å lage nye hanker? Anonymkode: 51d25...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå