AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Ofte ligger vi så tett omslynget når vi har sex, og iallefall når vi nærmer oss klimaks, at jeg sjelden ser ansiktet hans. Men nå passet det seg slik at vi kunne komme samtidig og vi var i en stilling der vi så hverandre godt. Han lukker da øynene og holder de lukket frem til han hadde kommet inni meg. Jeg kommer ikke til å spørre han hva han tenker på, men antar han må lukke øynene for å tenke på noe som får han til å komme. Noen som kjenner seg igjen? Hva gjør du? Hva må til for at du skal komme sammen med kvinnen din? Ser du henne inn i øynene eller på kroppen hennes, eller lukker du de? Hva tenker du på for å komme? Anonymkode: b6059...72b
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Jeg lukker også øynene når jeg kommer. Det er en refleks nesten, som min mann har utfordret noen ganger, men det bare skjer. Heldigvis har det tilsynelatende aldri slått ham at jeg må det for å fantasere om andre, for det er ikke tilfellet. Jeg bare gjør det for å virkelig synke inn i orgasmen liksom, og det skjer automatisk. Anonymkode: 0d196...100 4
kommodevaran Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Jeg er kvinne, så det er kanskje ikke meg du helst vil ha svar fra, men jeg har øynene lukket store deler av akten, inkludert gjennom orgasmen. Typen elsker å se meg i øynene, og jeg har virkelig prøvd, men jeg blir da så fokusert på øyekontakten og eventuelt annet jeg ser, at jeg glemmer å føle. Tenker egentlig ikke over at jeg lukker øynene, det skjer automatisk, og jeg fantaserer ikke om noe som helst, er bare 100% i øyeblikket og nyter. Jeg lukker øynene når jeg kysser/kliner også, fantaserer ikke da heller. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Kommer helt an på situasjonen om jeg har øynene åpne eller igjen. Anonymkode: 6485c...4ec
draug 75 Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Smeller meg så langt inn jeg klarer så hardt jeg klarer og roper "Geronimo!" Eller egentlig: jeg har ikke noe fast rituale. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva tenker du på for å komme? Jean, Harriet eller Nina/Hedda Anonymkode: d88c7...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kommer ikke til å spørre han hva han tenker på, men antar han må lukke øynene for å tenke på noe som får han til å komme. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: b6059...72b For en merkelig konklusjon... Nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Ja, jeg lukker øynene, nærmest i ren refleks, for å stenge ute andre sanseinntrykk. Jeg kysser med øynene lukket også, trodde faktisk det var ganske normalt og da kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor det skulle være så merkelig å gjøre det samme når man puler. Anonymkode: e036a...231
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): For en merkelig konklusjon... Nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Ja, jeg lukker øynene, nærmest i ren refleks, for å stenge ute andre sanseinntrykk. Jeg kysser med øynene lukket også, trodde faktisk det var ganske normalt og da kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor det skulle være så merkelig å gjøre det samme når man puler. Anonymkode: e036a...231 Sier ikke at det er merkelig, har bare ikke tenkt over at han gjør det før nå, og jeg ble nysgjerrig på om andre gjør det. Andre partnere har oftest likt å se meg inn i øynene når de kommer, det slo meg at denne varianten er heller unntaket enn regelen etter min erfaring. Har heller ikke tenkt at han fantaserer om en annen kvinne, men ser at noen nevner det som et alternativ. Ts Anonymkode: b6059...72b
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Føler at Gud er så nær at jeg roper "Halleluja!!' 😄 Anonymkode: 3a65f...655 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Føler at Gud er så nær at jeg roper "Halleluja!!' 😄 Anonymkode: 3a65f...655 Haha Da hadde jeg ledd 🤪 Ts Anonymkode: b6059...72b
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Føler at Gud er så nær at jeg roper "Halleluja!!' 😄 Anonymkode: 3a65f...655 Da hadde jeg sagt: "hils han fra meg" Anonymkode: 74272...e21
Bamseklemmer Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Sier at jeg har aids.. da spreller hun litt ekstra😂
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars Spiller på slurva(Ikke oversatt betydning altså). Anonymkode: f3689...f03
Snok1 Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Sier at jeg har aids.. da spreller hun litt ekstra😂 Det er vel ingen HIV-smittede som utvikler AIDS i dag, så det er ikke særskilt troverdig.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Skrevet 27. mars Lukker øynene og fantaserer om hun jeg virkelig elsket å ha sex med. Alltid kleint for meg når hun legger seg på armkroken/brystkassa etter sexen hvor hun forteller hvor deilig sex vi har. Anonymkode: 679db...427
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Lukker øynene og fantaserer om hun jeg virkelig elsket å ha sex med. Alltid kleint for meg når hun legger seg på armkroken/brystkassa etter sexen hvor hun forteller hvor deilig sex vi har. Anonymkode: 679db...427 Oi. Det var trist.. hvorfor er du ikke sammen med hun du virkelig elsker? Og hva svarer du når hun sier dere har deilig sex? Ts Anonymkode: b6059...72b
Even Tuell Skrevet 27. mars #17 Skrevet 27. mars Jeg gjør vel egentlig ikke så mye ... besvisst. Oppmerksomheten er som regel helt fokusert på nytelse og det faktum at jeg snart kommer. Litt avhengig av hvem som "styrer showet" tenker jeg kanskje på å komme dypt inni henne, spenne meg, komme lengst mulig inn og "fylle" henne. Mistenker at jeg ser ut som en halvsnål tåpe, men jeg bryr meg virkelig ikke. Da er jeg opptatt av nuet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå