Mette Skrevet 19. november 2002 #1 Skrevet 19. november 2002 Her er næringsmiddelstilsynets liste over restaurantverstinger i Oslo. I det siste har det haglet kritikk mot Oslo kommune fordi listene over restauranter og butikker som straffes for snusk og dårlig hygiene unndraes offentligheten. Nå har næringsmiddeltilsynet ombestemt seg, og skal offentliggjøre "en liste over alle næringsmiddelbedrifter det gjøres strengere vedtak overfor". Så har du en mistanke om at restauranten du skal spise i eller butikken du skal handle i ikke følger reglene kan du ta en kikk her: http://www.helsevernetaten.oslo.kommune.no...?page=&Id=48296
Avatar Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 om det finnes en liste over stavanger og? Det kunne jeg sikkert ha sjekket heeelt på egenhånd..men sååå mye enklere og spørre Ikke at det er noen stor fare for meg personlig da...spiser sjelden ute.... Må gjøre det oftere kan jeg tenke meg...
starie Skrevet 21. november 2002 #3 Skrevet 21. november 2002 Jeg synes det er kjempefint at de legger ut en slik liste! Da kan man selv se på hvilke steder man får det man skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå