AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Det er glatt, tynt og alt jeg tar oppi sklir ut! 😬 jeg er så lei av å bruke hundrevis av kroner på produkter som lover volum, tykkere hår, mer tekstur. Hvorfor funker ingenting? Har noen erfaring med mirakel piller som fikser håret? Så det ikke blir glatt og ikke er så flatt og tynt? Anonymkode: db039...27b
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Har ekstremt glatt hår, men ikke tynt, så kanskje ikke sammenlignbart. Har håret klippet i bob, for det funker når håret er så glatt. Hadde lengre hår da jeg skulle gifte meg, og brukte en del saltvann i det. Sprayet i mens det var vått, og fønte det etterpå. Ga litt tekstur og hold i alle fall. Nok til at det ikke så helt dødt og pjuskete ut. Anonymkode: 6686d...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 22.25): Det er glatt, tynt og alt jeg tar oppi sklir ut! 😬 jeg er så lei av å bruke hundrevis av kroner på produkter som lover volum, tykkere hår, mer tekstur. Hvorfor funker ingenting? Har noen erfaring med mirakel piller som fikser håret? Så det ikke blir glatt og ikke er så flatt og tynt? Anonymkode: db039...27b Med meg hjalp det å bruke saltvannsspray Anonymkode: a75ef...f37
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Bruk shampoo og balsam uten silikon. Saltvannsspray. Tørrshampoo. Skum. Anonymkode: 2a64f...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå