Gå til innhold

Hva er det som gjør at du tenker at dette er mannen i mitt liv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er mannen du har lyst til å bli gammel med, og som du tenker hadde blitt en fantastisk far. 

Anonymkode: d6f0a...4cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prioriterer meg og forholdet høyt. Går aldri i forsvar, men lytter og er nysgjerrig. 

Sterk, stabil og robust mann. Ikke hysterisk og over-emosjonell, blir verken sint eller aggressiv. 

Godt likt av venner, kollegaer og familie.

Anonymkode: 1ca53...c33

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har store barn sammen.

Han har nok mange feil og mangler i andres øyne, men for meg er han perfekt ❤️

Hans styrke er at han er gjennomført snill. 

Anonymkode: 8f194...872

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke redd for å være seg selv, eller dumme seg ut for å få meg til å smile eller le. Hensynsfull, god, varm, empatisk og lett å glede. Tar meg ikke for gitt, eller som en selvfølge. 

Han trenger ikke å ha barn, men han må like barn.

• Nyttig 1
Skrevet

Vi møttes som godt voksne med ungdommer i begge hus. Vi skal ikke ha felles barn. Han er mannen i mitt liv for jeg kjenner at jeg er hjemme når jeg er med han, sitte i armkroken hans, vi kan se hverandre i øynene og føle kjærlighet og trygghet. Han er trygg og god, og forstår meg, ser meg og gir meg all den støtte og kjærlighet jeg ikke visste var mulig å kunne få fra noen. Hjertet mitt bobler over av å tenke på han.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han tåler meg og elsker meg på mitt verste og kan glede og fryde seg sammen med meg på det beste.

Anonymkode: 1e934...c1f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Prioriterer meg alltid først.

2. Støtter meg på dager jeg kan være hysterisk, redd,kjeftete,anklagene,frekk i munnen. Kan true med å ta mitt liv. Han lytter,tar aldri igjen med samme mynt. ( ja jeg går til psykolog)

3. Sier hver dag at han vil elske meg for alltid, og for alltid støtte meg.

4. Bruker all sin tid på meg ( fritid)

5. Blir aldri aggressiv 

6. Flott,sexy,leken, tøff handyman som er snill,ekstremt  tålmodig og rolig. ( jeg er mer stormvind).

Anonymkode: 26e51...7fb

AnonymBruker
Skrevet

Han møtte meg da jeg var helt på bunn. At han så forbi omstendighetene, og ville støtte meg og bygge meg opp enda han har vanskeligheter selv. At han viser mer og mer hvor sårbar han er får meg til å ville gjøre alt for han. Jeg vil så gjerne få gjøre han lykkelig. For måten han er på og måten han behandler meg på gjør meg lykkelig. 

Og vi er noen særinger begge to, så det å finne en som selv er sær og derfor forstår meg, som jeg samtidig er sinnsykt tiltrukket av, interessert i og føler meg trygg sammen med, det hadde jeg aldri trodd skulle skje. 

Lurer bare på om han tenker på samme måte 🙈🤞🏻

Anonymkode: e5a9d...0da

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

For det første så imponerte det meg at han kjemper for sin sønn med så mange utfordringer og diagnoser, og ikke lar sin eks kjøre på. Han har kjempet mot et system som hele veien har jobbet mot ham, og han vant også (riktignok med min hjelp), men det viser veldig godt hvor utrolig glad han er i barnet sitt. Og det gjør at jeg ikke er redd for å få barn med ham. I tillegg er han veldig flink med sønnen sin. De har så utrolig god kontakt, og sønnen er som et klistremerke. Et barn som sliter mye med kommunikasjon er helt oppslukt i far, og får aldri nok. Det båndet de har, det er helt spesielt. Og jeg beundrer at min mann er der i ett og alt, og står opp når han mener at barnets mor faktisk gjøre grove medisinske feilvurderinger - og tør å si det høyt. Nå blir han hørt, men det var ikke lett da barnet var mye yngre. Det hadde vært veldig lett for min mann å bare gå og la mor til barnet ta seg av alt, og gi henne alt hun ville, men han gjorde ikke det. Og det står det faktisk respekt av. En del menn hadde ikke orket å stå i det han har stått i, spesielt ikke med en eks som gjør seg selv til martyr og som manipulerer de fleste rundt seg.

Og han er en fantastisk partner, fordi han viser hvor høyt han elsker meg, og hvor mye han setter pris på meg. Han er veldig snill og omsorgsfull, samtidig som han vet hva han vil og er tydelig i sin kommunikasjon. Det liker jeg. Det sjeldent eller aldri misforståelser. Han er flink til å både vise og si at han elsker meg, setter pris på meg - og respekterer meg. Han er en blanding av den handy fyren som fikser vasken min bare sånn helt ut av seg selv (uten at jeg spør eller ber om det), til at han skifter bleiene til stesønnen min fordi han ser at jeg får veldig vond i skulderen av å løfte ham opp (han begynner å bli tung), til at han kjører meg til jobb selv om han ikke trenger å gjøre det (han liker de fem minuttene vi har sammen i bilen). 

Jeg vet hvor jeg har min mann, jeg er aldri i tvil i hans kjærlighet til hans barn og meg, og jeg er aldri i tvil om hvor jeg har ham. Og jeg er aldri i tvil i mine følelser for ham. Vi er så vanvittig kompatible, så like, så fine sammen, og det gjør at han er mannen jeg vil dele resten av mitt liv med. Og så er han selvfølgelig vanvittig sexy og kjekk da, som får tærne til å krølle seg - og har verdens fineste irr-røde, veltrimmede skjegg. :sjenert: Og morsom. Veldig morsom. Vi ler og deler mye sammen. Vi har en kraft sammen som er uslåelig. 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1. Prioriterer meg alltid først.

2. Støtter meg på dager jeg kan være hysterisk, redd,kjeftete,anklagene,frekk i munnen. Kan true med å ta mitt liv. Han lytter,tar aldri igjen med samme mynt. ( ja jeg går til psykolog)

3. Sier hver dag at han vil elske meg for alltid, og for alltid støtte meg.

4. Bruker all sin tid på meg ( fritid)

5. Blir aldri aggressiv 

6. Flott,sexy,leken, tøff handyman som er snill,ekstremt  tålmodig og rolig. ( jeg er mer stormvind).

Glemte å si at vi kan sitte å bare stirre på hverandre for kjærligheten er så sterk. Jeg hadde aldri tenkt det var mulig å finne en sjelevenn som gir meg en trygghet jeg aldri noen gang har opplevd i mitt liv. Vi ser hverandre i øynene og hjerte mitt eksploderer av kjærlighet.  I hans armer er jeg hjemme, et hjem jeg har letet etter hele mitt liv.

• Hjerte 1
Skrevet

Gjensidig kjærlighet og at han er et godt menneske generelt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er mannen du har lyst til å bli gammel med, og som du tenker hadde blitt en fantastisk far. 

Vi skal ikke ha barn sammen. Vi har hver våre barn.

Men det er følelsen han gir meg. Følelsen han har gitt meg siden tenårene da vi møttes, men det ble aldri oss da.

Det er hvordan han behandler meg, og alltid har gjort siden første stund. 

Jeg sørger over årene vi ikke fikk, men gleder meg over årene vi får.

Det er følelsen jeg får av å være sammen med han alene, stille, bare sameksistere. 

Anonymkode: 88de0...62d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har bra samtaler sammen og han skjønte humoren min fra første deit. Også er han no bullshit-typen som jeg trenger. Samtidig veldig empatisk. Skjønte at jeg kunne stole på ham etter å ha blitt kjent med ham, vennene hans og familien hans. I tillegg til at vi kommer fra ganske lik sosioøkonomisk bakgrunn.

Anonymkode: c696d...2b5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker hvordan han ser ut, og kjenner han igjen fra gang til gang.

Ikke noe mer hokus pokus enn det :) 

Anonymkode: 99fcc...3d9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han får meg til å føle meg trygg, han tar vare på meg og er der alltid for meg. Han hører på meg og prøver å finne løsninger sammen med meg, prøver å forstå meg. Og han synes han er heldig som har meg. Tør å være sårbar og er en ekstremt god pappa.

Anonymkode: 4fc8f...330

• Hjerte 1
Skrevet

Han er et utrolig godt menneske som jeg kan være meg selv 100% rundt. Han lytter og forstår, er utrolig støttende og passer på at jeg har det bra. Vi har det utrolig gøy sammen, samtidig som at vi kan gjøre ting hver for oss uten at den andre føler seg oversett. 

Også vil han ikke bli far, noe som er utrolig viktig for meg i en partner, da jeg heller ikke vil bli mor. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det veldig morsomt sammen, hver eneste dag, han er en god samtalepartner, flink og god med ungene, romantisk, gir av seg selv. 
Han er også stødig, han passer på familien sin, og han er aldri urimelig eller urettferdig. Slike ting er viktig for meg. Han har boostet meg på så mange måter, mtp selvbilde, selvtillitt og andre områder. Han viser hver dag at han vil meg vel, og han er ærlig og lojal. 

Anonymkode: d8959...707

AnonymBruker
Skrevet

Nå vil ikke jeg ha barn, så "far" utgår for min del. Men det som gjør at jeg tenker han er "the one" er godfølelsen han gir meg når vi er sammen. Det er det eneste jeg trenger fra en mann i livet, alt annet er jeg godt fornøyd med.

Anonymkode: c6045...6de

AnonymBruker
Skrevet

Omsorgen han har for meg og de rundt seg. Han er tvers igjennom et godt menneske, uten baktanker. Han er handlekraftig og ressurssterk - han gjennomfører de planene og drømmene han og vi har (han er ikke typen til å bare snakke om det, også blir det aldri av). 

Han setter meg og oss først, alltid. Kvalitetstid for han, er tid sammen med meg. Han er veldig hjemmekjær. Likevel har han andre fine relasjoner rundt seg som han ivaretar. Han heier de han er glad i frem i livet og bidrar der han kan. Er oppriktig støttende, og unner andre suksess. Finnes ikke sjalu eller misunnelig, som nevnt over - ingen baktanker, bare god og snill.

Også er jeg så fysisk tiltrukket av han at jeg smelter bare ved et spesielt blikk eller stort smil. Jeg elsker å få han til å le, for latteren hand er dritsexy. Han ler mye, og han jeg gjør han lykkelig - det elsker jeg 🥰 

Våre barn kommer til å bli verdens heldigste, for de får den beste pappaen i verden. Hos han er det trygt ❤️ 

Anonymkode: da6bf...cf6

AnonymBruker
Skrevet

En følelse av å være riktig fra første stund. Samme familiebakgrunn som meg - harmoniske foreldre, harmonisk oppvekst. Samme interesser og driv i livet. Gjensidig støtte, det å være hverandres heiagjeng, og alltid ville den andres beste. Gode kommunikasjonsegenskaper, uenigheter har det vært, men vi har alltid snakket, alltid lagt oss som venner. 

Og at det har føltes slik hver dag i nesten 24 år nå. Ingen usikkerhet, drama, eller tull. 

Anonymkode: 7b0da...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...