Gå til innhold

Beste app for samværsplan / foreldresamarbeid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker tips til gode apper for samarbeid og delt omsorg! Der en deler kalender over samværet. Gjerne funksjoner, priser og fordeler/ ulemper ved de ulike alternativene!

Anonymkode: 505a4...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prate sammen 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hill83 skrev (2 minutter siden):

Hva med å prate sammen 

Takk! Sykt hjelpsomt innspill! ❤️

AnonymBruker
Skrevet

I tilfelle flere enn hun over her ikke forstår hva jeg spør om: jeg snakker om en app for å samkjøre samværskalender. Slik at en sikrer at vi har samme oversikt. Hvis jeg skriver en feil i min egen kalender, vil jo ikke den andre forelderen merke det. Vet at det også finnes apper der barna får en konto og kan holde styr på hvor de skal være også. 

Hill83, gå og troll et annet sted. Eventuelt få deg et liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi bare deler kalenderoppføringer i google for det som angår barna. 

Anonymkode: f9f07...167

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi deler kalender på iPhone. Så har noe jeg ikke deler og det som omhandler han deler jeg. Og med barna når dem trengte å vite om jeg var opptatt eller ikke. Når dem var stor nok til det. 

Anonymkode: ab26c...87a

AnonymBruker
Skrevet
Hill83 skrev (1 time siden):

Hva med å prate sammen 

Er ikke alle som faktisk ka prate sammen…

Anonymkode: 67e21...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ikke samme kalender og har ikke samme type mobil. Jeg vil i utgangspunktet ha en egen app, slik at all kommunikasjon med den andre forelderen foregår der. Er det noen som har erfaring med slike?

AnonymBruker
Skrevet

Familywall er enkel og grei. Der har du kalender og du kan lage lister. Den kan du dele med andre og for hver ting du legger inn i kalenderen kan du velge hvem som skal se det.

Anonymkode: 8ca5b...8fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi deler en kalender for det som gjelder ungene i Google. Informasjon om samvær, foreldremøter, skidager osv. deles der. Veldig greit.

Anonymkode: 2bf7b...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker også Familywall, kan også farge koordinere ukene så det er lett å se når de er hvor . 

Anonymkode: 6cdbe...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...