AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Og er dere åpne om det hjemme? Anonymkode: 6c37a...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Jeg jobber sammen med samboeren mine, så jeg har vel det 😆 Anonymkode: da19e...3b6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Hva betyr det? Anonymkode: 22c53...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva betyr det? Anonymkode: 22c53...1f8 En person på jobben av det motsatte kjønn som er mer enn en kollega for deg. Anonymkode: 6c37a...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Jeg har en som andre refererer til som min work husband, men jeg ber dem la vær å bruke uttrykket av respekt for partnere. Både han og jeg tar også avstand til.hveramdre nå etter at vi nok begge merket på en tettere stemning etter en periode hvor begge stod i lignende krise hvor vi opplevde utroskap på hver vår ende. Ingenting ble noensinne sagt eller gjort, eller insinuert, det meste var vel en ekstra hånd på skulderen eller noen flere smil etc. Noe som ville vært helt uskyldig med en hvilken som.helst annen kollega, men her føles det ut som det kunne ha vært noe mer, og vi snappet raskt ut av det og aktivt tok avstand utover nødvendighet mtp arbeidet. Ironisk nok, så er det nok også pga hverandres sterke verdier vi ser noe i den andre, vil jeg tro. Jeg hadde en romantisk drøm om han én gang, men da sørget jeg for å snakke .eg veldig ut av det gjennom hele dagen, og unngik han i en uke for å la drømmen falme helt. Anonymkode: 49cdb...6c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Nei, men jeg har en work mum 🤣 Anonymkode: 15ed7...c0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars Hadde work husband i forrige jobb. Både min og hans samboer visste om vår nære jobb-relasjon. Vi var makkere og sikkerhetsmessig helt avhengig av hverandre. Tror de hjemme bare satte pris på at den tryggheten var på jobb 😊 Anonymkode: 98669...f14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars Nei, det kunne jeg heller ikke tenkt meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Ja, det har jeg, og det er vel ganske åpenbart for oss begge og for andre kollegaer. Vi har jobbet sammen i flere år, og jobber bare veldig bra sammen. Vi er også to av få personer med samme type ansvar, så vi har et naturlig samarbeid også av den grunn. Vi kunne sikkert blitt noe mer i en annen setting, men vi er begge gift og det har aldri vært noe romantisk mellom oss. Har vært på flere jobbreiser kun oss to, og kun vennskapelig. Jeg setter enormt pris på denne jobbrelasjonen, og han er en av grunnene til at jeg har holdt ut i mer krevende tider på arbeidsplassen. Anonymkode: 77d5b...2c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Del Skrevet 26. mars Ja, det har jeg! Jeg og mannen er blitt veldig glad i han og kona hans. Anonymkode: f5315...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Del Skrevet 26. mars Nei, men har en work mom 😂 hu er så god. Passer på at jeg har det bra ❤️ Anonymkode: dba00...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Del Skrevet 26. mars Folk legger sikkert forskjellig i begrepet, men ja. Vi var veldig tette ei stund, nå jobber vi med litt forskjellige ting og har ikke plass på samme felleskontor så det blir naturlig mindre nå. Har gått over til å si "partner in crime" eller andre mer uskyldige begrep enn "husband/wife" nettopp fordi jeg ikke vet hva andre legger i begrepet. Anonymkode: 61a15...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og er dere åpne om det hjemme? Anonymkode: 6c37a...5a3 Hæ? Jeg har en "wife" hjemme, eller kone da, som jeg sier. Anonymkode: ce981...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #14 Del Skrevet 26. mars Ja, hadde en work husband i min forrige jobb, fantastisk fyr som fikk meg til å le hver dag. Kun platonisk, men savner ham skikkelig! Anonymkode: e41a1...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #15 Del Skrevet 26. mars Jeg hadde en på den forrige jobben og har en nå. Begge er gift og jegvhar aldri hatt noen baktanker med relasjonene. Anonymkode: 54205...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #16 Del Skrevet 26. mars Jeg har det. Vi samarbeider veldig bra faglig og er allierte som backer hverandre. Jobben blir mye bedre med han der. Gruer meg til den dagen han evt. skifter jobb. Snakker ikke hjemme om at akkurat denne kollegaen er spesiell for meg, omtaler han på samme måte som andre. Men hadde forsåvidt unnet min mann et tilsvarende godt kollegialt forhold. Anonymkode: d8501...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #17 Del Skrevet 26. mars Har en work wife, en school twin og en hobby husband. Og flere work out wives. Absolutt åpen om det ja! Anonymkode: 4edfc...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 26. mars #18 Del Skrevet 26. mars Nei, men har flere «work-kids» og passer godt på dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Del Skrevet 27. mars Disse begrepa har jeg aldri hørt om før. Jeg har kollegaer jeg har jobba med lenge, men det er kanskje ikke det som menes? Anonymkode: 7878d...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #20 Del Skrevet 27. mars Jeg har en work mom, og en work besties da 😉 vi er aldri med hverandre på fritiden, men tilbringer jo 7.5 t sammen nesten hver dag. Anonymkode: 0bb0a...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå