AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:31 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:31 Det er vår og barna på 4 og 5 år må ha nytt regntøy. Hva har dere vært fornøyd med? Anonymkode: cea41...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:58 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:58 Er fornøyd med disse. Kattnakken Tretorn Didriksons Anonymkode: e2b0f...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:14 #3 Del Skrevet tirsdag kl 21:14 Kattnakken 💦 Anonymkode: efd94...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:15 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:15 Kattnakken Anonymkode: 2c63b...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:32 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:32 Kjøper dere Plask eller Yr i denne sesongen? Anonymkode: cea41...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:36 #6 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 Kattnakken ja. Jeg har kjørt helårsdress fra kattnakken og så tynt regntøy fra didriksons i tillegg Anonymkode: f3a4f...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:12 #7 Del Skrevet onsdag kl 01:12 Både jeg og barnet er ikke fornøyd med kattnakken. Det er for tykt/stivt, noe rart med bukse da de får veldig lavt ned på siden, samt at jakken får for langt ned på rumpa, dette gjør at den alltid blir våt etter barnet har satt seg ned i en liten vanndam. Pluss at det er veldig dyrt i forhold til annet du like bra du får til mye rimeligere pris. Pluss er at det kan være fine farger og mønstre, men det bør ikke veie tyngre enn at det er praktisk og behagelig for barnet. Anonymkode: 69cd3...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:13 #8 Del Skrevet onsdag kl 01:13 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Både jeg og barnet er ikke fornøyd med kattnakken. Det er for tykt/stivt, noe rart med bukse da de får veldig lavt ned på siden, samt at jakken får for langt ned på rumpa, dette gjør at den alltid blir våt etter barnet har satt seg ned i en liten vanndam. Pluss at det er veldig dyrt i forhold til annet du like bra du får til mye rimeligere pris. Pluss er at det kan være fine farger og mønstre, men det bør ikke veie tyngre enn at det er praktisk og behagelig for barnet. Anonymkode: 69cd3...a06 Går* for langt ned. Anonymkode: 69cd3...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:53 #9 Del Skrevet onsdag kl 09:53 Jeg har prøvd mye forskjellig regntøy med mine 2 og er egentlig mest fornøyd med Didriksons. Anonymkode: 46599...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet onsdag kl 18:43 #10 Del Skrevet onsdag kl 18:43 Mest fornøyd med didriksons, det har også vært utrolig slitesterkt og ser like fint ut til lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:59 #11 Del Skrevet onsdag kl 18:59 Barnet mitt hater katnakken. Det er stivt og hardt og ungen blir våt i det. Anonymkode: e9f84...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå