Gå til innhold

Hvilket regntøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vår og barna på 4 og 5 år må ha nytt regntøy. Hva har dere vært fornøyd med?

Anonymkode: cea41...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fornøyd med disse.  

Kattnakken

Tretorn 

Didriksons 

Anonymkode: e2b0f...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattnakken ja. Jeg har kjørt helårsdress fra kattnakken og så tynt regntøy fra didriksons i tillegg

Anonymkode: f3a4f...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og barnet er ikke fornøyd med kattnakken. Det er for tykt/stivt, noe rart med bukse da de får veldig lavt ned på siden, samt at jakken får for langt ned på rumpa, dette gjør at den alltid blir våt etter barnet har satt seg ned i en liten vanndam. Pluss at det er veldig dyrt i forhold til annet du like bra du får til mye rimeligere pris.

Pluss er at det kan være fine farger og mønstre, men det bør ikke veie tyngre enn at det er praktisk og behagelig for barnet.

Anonymkode: 69cd3...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Både jeg og barnet er ikke fornøyd med kattnakken. Det er for tykt/stivt, noe rart med bukse da de får veldig lavt ned på siden, samt at jakken får for langt ned på rumpa, dette gjør at den alltid blir våt etter barnet har satt seg ned i en liten vanndam. Pluss at det er veldig dyrt i forhold til annet du like bra du får til mye rimeligere pris.

Pluss er at det kan være fine farger og mønstre, men det bør ikke veie tyngre enn at det er praktisk og behagelig for barnet.

Går* for langt ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd mye forskjellig regntøy med mine 2 og er egentlig mest fornøyd med Didriksons. 

Anonymkode: 46599...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest fornøyd med didriksons, det har også vært utrolig slitesterkt og ser like fint ut til lillebror 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt hater katnakken. Det er stivt og hardt og ungen blir våt i det. 

Anonymkode: e9f84...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...