Gå til innhold

slanking, en konspirasjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her å tenker mye. Og begynner å mistenke at slanking bare er en konspirasjon for å selge flere salater og treingsmaskiner. Hvorfor slanke seg når det finnes så mye god mat her i verden. Trening er det ingen som egentlig liker. Hva har det å si om man har litt fett på seg. Man kan fortsatt være fin og sunn. 

Synes det nesten er skremmende at så mange lar seg lure av noen har bestemt er rett og sunt. Jeg har aldri hørt om en trist person som spier sjokolade. Men mange er triste fordi de ikke får sjokolade. 

Anonymkode: 3605f...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de tjener mer penger på at du kjøper avhengighetsdannende næringsfattig mat. Trening får meg i godt humør og det er gratis.

Anonymkode: cafbe...807

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror de tjener mer penger på at du kjøper avhengighetsdannende næringsfattig mat. Trening får meg i godt humør og det er gratis.

Når ble treningsklær, joggesko og eventuelt treningssenter er gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske trist å veie så mye at man sliter med tungpust ved bevegelse. 

Om slanking skulle være en konspirasjon for å selge noe er nok slankesprøyter tingen. 

Når det er sagt er ikke nødvendigvis salat svaret på hva som får deg ned i vekt, trening er gram, ikke kilo, men bra for kroppen. Det er mulig å spise sjokolade, og gå ned i vekt. Det er også mulig å spise god mat, og gå ned i vekt. 

Anonymkode: 22b98...e99

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aldri hørt om en trist person som spiser sjokolade? 😂 Så du har aldri hørt om trøstespising?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (3 minutter siden):

Du har aldri hørt om en trist person som spiser sjokolade? 😂 Så du har aldri hørt om trøstespising?

Nei, trøstespisning er bare noe mennesker sier til seg selv for å synes synd på seg selv for at de tillater seg å spise sjokolade. De setter seg i en offerolle som ikke finnes. Man blir ikke trist av sjokolade og det er ikke noe dumt å spise det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du spiller dum. Å ikke trene er det mest effektive du kan gjøre for å dø tidlig, nest etter å røyke. Men røyke anbefaler du kanskje også

Anonymkode: b4b82...3c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper du spiller dum. Å ikke trene er det mest effektive du kan gjøre for å dø tidlig, nest etter å røyke. Men røyke anbefaler du kanskje også

..og angående overvekt og fedme, så kan du se på hva vitenskapen sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Når ble treningsklær, joggesko og eventuelt treningssenter er gratis?

Vi trenger klær og sko uansett, dyrt utstyr er unødvendig. Hvor mange 200grams sjokoladeplater tror du det koster?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser bøkene til Linda Bacon (ernæringsfysiolog, forsker og forfatter), så kan det hende du finner det du er på søken etter. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi lederne der borte, i amerika, vil ha månen for seg selv! Den er jo egentlig en stor ost, som de ikke vil dele med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idunn skrev (På 25.3.2025 den 21.45):

Hvis du leser bøkene til Linda Bacon (ernæringsfysiolog, forsker og forfatter), så kan det hende du finner det du er på søken etter. Anbefales!

Linda BACON ??!! for et upasselig navn for en ernæringfysiolog.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...