AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:39 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:39 Dere som har kattene deres i bånd...Tips til godt bånd, som pus sliter med å komme seg ut av? Anonymkode: 6159f...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:18 #2 Del Skrevet tirsdag kl 23:18 Du må ha sele på katten, og selv den kan katter klare å vri seg ut av hvis den er litt for stor. Det beste er å bruke samme type sele som man bruker til små hunder, altså en liten vest man trer på kroppen Sjekk Musti eller Zooplus for katteseler. Anonymkode: 4144e...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:36 #3 Del Skrevet i går, 00:36 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 0.18): Det beste er å bruke samme type sele som man bruker til små hunder, altså en liten vest man trer på kroppen Sjekk Musti eller Zooplus for katteseler. Anonymkode: 4144e...ffa Nei. De er mye lettere å komme seg ut av, de rygger seg rett ut om båndet blir stramt. En sele med en ring rundt magen og en rundt halsen er de som sitter best. Anonymkode: 285df...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindy Skrevet i går, 00:41 #4 Del Skrevet i går, 00:41 Kjøpte kattebånd til kattungen min på plantasjen! Funker gull!! 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 01:30 #5 Del Skrevet i går, 01:30 Har bånd og sele fra Biltema kosta 50,- kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamel Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Jeg bruker sele og bånd. Selen festes rundt nakken og magen. Ikke lett å komme ut av den 😺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Prøvd maaaange forskjellige på min Bengal. Eneste som hun ikke har rømt ut av er H - sele. Rundt halsen og magen. Bruker sammen med hundebånd flexi 10m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei. De er mye lettere å komme seg ut av, de rygger seg rett ut om båndet blir stramt. En sele med en ring rundt magen og en rundt halsen er de som sitter best. Anonymkode: 285df...9b6 Dette stemmer overhodet ikke! Det tok min frøken noen få sekunder på å komme seg ut av den type sele du beskriver. Anonymkode: 8bbca...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 0.18): Du må ha sele på katten, og selv den kan katter klare å vri seg ut av hvis den er litt for stor. Det beste er å bruke samme type sele som man bruker til små hunder, altså en liten vest man trer på kroppen Sjekk Musti eller Zooplus for katteseler. Anonymkode: 4144e...ffa Støtter denne! Ser det er flere som anbefaler såkalt h sele, men som jeg skrev i en annen kommentar tok det min frøken få sekunder på å komme seg ut av den type sele til tross for at den satt akkurat sånn den skulle. Anonymkode: 8bbca...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Regner med du mener sele? Frøkna her har aldri prøvd å vri seg ut av noe sele, men vi bruker som regel y-sele. På forrige katt brukte vi h-sele. Han vridde seg heller aldri ut av selen. For å svare på spørsmålet om bånd også. Vi har line som er spent opp i hagen på rundt 6-7 meter hun står i hvor hun har et bånd på rundt 3 meter radius i bevegelse. Vi har også flexibånd på 3 meter som vi bruker for å gå rundt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå