Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har funnet meg i en veldig sårbar situasjon, og kunne trengt litt hjelp.

Jeg har en kronisk lungesykdom som desverre gjør at ønsket om å bli gravid er komplisert. Finner lute forstårlse hos min lungelege, og tenkte at jeg ville forhøre meg hos en spesialist innen kvinnehelse; spesifikt mot medikamenter og graviditet. 

Det er en komplisert situasjon, og har tenkt å forhøre meg med fastlege om å bli henvist videre, men har nofn her inne noen erfaringer med klinikker/spesialister som muligens kan hjelpe meg å se på muligheter med graviditet, kronisk lungesykdom og medikamenter som kan gjøre prosessen komplisert?

Takk for all hjelp på forhånd!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det naturlige stedet å starte er din lokale svangerskaps poliklinikk/kvinneklinikk, som så samarbeider med lungelege. Avhengig av hvor du bor og hvor komplisert det er kanskje det universitetssykehuset du tilhører.

Anonymkode: 8e74f...03f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det naturlige stedet å starte er din lokale svangerskaps poliklinikk/kvinneklinikk, som så samarbeider med lungelege. Avhengig av hvor du bor og hvor komplisert det er kanskje det universitetssykehuset du tilhører.

Anonymkode: 8e74f...03f

Ja tenker å gjøre det😊 Har opplevd at samarbeid mellom leger, hvertfall to forskjellige virksomheter, ikke er lett😅 

AnonymBruker
Skrevet

https://tryggmammamedisin.no 

har også kronisk sykdom og lite hjelpsom fastlege, her fikk jeg god hjelp rundt medisiner og det hele. Helt anonymt og spisset direkte til deg.

Deretter gikk jeg til gynekolog (via fastlege som jeg ba henvise meg til gynekolog) og det ordnet seg for meg mtp bekymring. Flotte folk på tryggmammahelse

Anonymkode: 80e28...0f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

https://tryggmammamedisin.no 

har også kronisk sykdom og lite hjelpsom fastlege, her fikk jeg god hjelp rundt medisiner og det hele. Helt anonymt og spisset direkte til deg.

Deretter gikk jeg til gynekolog (via fastlege som jeg ba henvise meg til gynekolog) og det ordnet seg for meg mtp bekymring. Flotte folk på tryggmammahelse

Anonymkode: 80e28...0f8

Tusen takk! Skal helt klart sjekke ut😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...