AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Skal til Oslo et par dager med mann og ett barn i mai. Skal være der kun 2 dager og har ikke behov for å farte mye rundt, så ønsker et hotell som er "godt nok i seg selv". Vil gjerne at hotellet har minst fire av disse (i tilfeldig rekkefølge): - Fine og komfortable rom. - Mulighet for rom med badekar. - Parkering tilhørende hotellet eller i nærheten av hotellet. - Basseng. - Treningsrom. - Aktiviteter for barn i alderen 3-5 (for eksempel lekerom). - Sentral beliggenhet, det vil si nær for eksempel parkområde, kafe/restaurant og shopping. Pris er ikke et kriterie. Anonymkode: 40baa...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Har bodd mye på hotell i Oslo, men lekerom har jeg aldri sett. Kan anbefale Thon Storo hotell, har ikke basseng eller lekerom, men alt annet. Anonymkode: 0fea2...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Sommerro eller Grand Hotel Anonymkode: 15d7e...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars The Thief eller Sommerro. Vet ikke om sistnevnte har badekar, vet ikke om noen med lekerom. Anonymkode: 2d489...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): The Thief eller Sommerro. Vet ikke om sistnevnte har badekar, vet ikke om noen med lekerom. Anonymkode: 2d489...db6 ☝️har alt du ønsker deg på listen! Lekeplassen er rett bak hotellet Anonymkode: 8dd16...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 20.44): The Thief eller Sommerro. Vet ikke om sistnevnte har badekar, vet ikke om noen med lekerom. Anonymkode: 2d489...db6 Sommerro har badekar, hvertfall på en del av rommene. Anonymkode: 29c02...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Med de kriteriene og det at dere ikke skal farte så skjønner jeg ikke helt hvorfor dere ikke velger et hotell utenfor byen? Anonymkode: 5254b...040 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Home Hotel Bastion i Skippergata. Ligger i det verste horestrøket i byen. Men veldig bra service, billig og god frokost. Anonymkode: 53525...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars The Thief tikker alle bokser, gitt at du booker riktig type rom. Anonymkode: b9fa5...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): The Thief tikker alle bokser, gitt at du booker riktig type rom. Anonymkode: b9fa5...d00 Overpriset. Ingen standard rom er verdt 4000 kr/natten i Norge. Anonymkode: 53525...adc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Overpriset. Ingen standard rom er verdt 4000 kr/natten i Norge. Anonymkode: 53525...adc TS sier at de ikke har budsjett. Med kun 4000 møter du ikke kriteriene til TS. Tror vi betalte 10 000/natt sist for connecting, og badekar. Anonymkode: b9fa5...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars Sjekk at barn er velkomne i bassenget så dere ikke går på en smell der. Radisson Skandinavia har basseng, hvertfall. Og kort vei til Slottsparken, hvor man kan leke i Ingrids skulpturpark. Men om fokus er på hotellet forstår heller ikke jeg hvorfor Oslo er så viktig. Quality Sarpsborg eller noe må jo være smartere. Anonymkode: 7c13b...aba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #13 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS sier at de ikke har budsjett. Med kun 4000 møter du ikke kriteriene til TS. Tror vi betalte 10 000/natt sist for connecting, og badekar. Anonymkode: b9fa5...d00 10000? I Norge? Du ble lurt. Mener fortsatt ingen hotell i Norge forvarer slike priser. Et usselt badekar? Greit nok om du sjekker inn på et fem stjerners i et varmt klima med stort utendørs svømmebasseng, privat sandstrand, 24 T butlertjeneste, jacuzzi, underholdning, gourmetmat etc. Anonymkode: 53525...adc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #14 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): 10000? I Norge? Du ble lurt. Mener fortsatt ingen hotell i Norge forvarer slike priser. Et usselt badekar? Greit nok om du sjekker inn på et fem stjerners i et varmt klima med stort utendørs svømmebasseng, privat sandstrand, 24 T butlertjeneste, jacuzzi, underholdning, gourmetmat etc. Anonymkode: 53525...adc Her er det noen som ikke har fulgt med på hva som har skjedd på hotellpris-fronten de siste årene 😅 Anonymkode: d102d...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #15 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her er det noen som ikke har fulgt med på hva som har skjedd på hotellpris-fronten de siste årene 😅 Anonymkode: d102d...3eb Ja. Og alle blir lurt. I Norge. For den prisen har jeg opplevd virkelig luksus i Bangkok, Dubai, Bali, Maldivene de siste årene. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å kaste bort så mye penger på overprisede hotellrom i Norge. Anonymkode: 53525...adc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #16 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja. Og alle blir lurt. I Norge. For den prisen har jeg opplevd virkelig luksus i Bangkok, Dubai, Bali, Maldivene de siste årene. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å kaste bort så mye penger på overprisede hotellrom i Norge. Anonymkode: 53525...adc Om du foretrekker lavprisland for å spare penger er jo det helt greit Jeg er mest opptatt av hvor jeg ønsker å være. Så betaler 1200 for luksus i Kambodsja. Og 12 000 for god standard i New York. Da jeg reiser for lokasjon, ikke for å spare mest mulig penger. Anonymkode: b9fa5...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #17 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du foretrekker lavprisland for å spare penger er jo det helt greit Jeg er mest opptatt av hvor jeg ønsker å være. Så betaler 1200 for luksus i Kambodsja. Og 12 000 for god standard i New York. Da jeg reiser for lokasjon, ikke for å spare mest mulig penger. Anonymkode: b9fa5...d00 12000 i New York er greit. Men Norge? Anonymkode: 53525...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #18 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 12000 i New York er greit. Men Norge? Anonymkode: 53525...adc Ja. Oslo. Det er høykost. Så om man skal ha ok standard så må man betale for det. The Thief er fantastisk - fra parkering, SPA, luksus på rom, service, lokasjon, og mye mer. Og det er jo tross alt ikke så mye penger om man først er glad i å reise. Anonymkode: b9fa5...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:29 #19 Del Skrevet lørdag kl 19:29 Radisson blu har mye av dette. Evt om dere har mulighet til å bo litt utenfor byen er Soria Moria eller Voksenaasen på Holmenkollen bra for familier Anonymkode: a8407...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 19:49 #20 Del Skrevet lørdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sjekk at barn er velkomne i bassenget så dere ikke går på en smell der. Radisson Skandinavia har basseng, hvertfall. Og kort vei til Slottsparken, hvor man kan leke i Ingrids skulpturpark. Men om fokus er på hotellet forstår heller ikke jeg hvorfor Oslo er så viktig. Quality Sarpsborg eller noe må jo være smartere. Anonymkode: 7c13b...aba Men er ikke det litt dypt, om de har med små barn? Er noen mnd siden jeg var der sist men mener det var i grenseland for 10 åringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå