AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:30 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:30 Og hvor lenge varte relasjonen? Anonymkode: b9cb0...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:33 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvor lenge varte relasjonen? Anonymkode: b9cb0...5c9 Gå å legg deg . Anonymkode: a9bd7...94b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:38 De fleste menn har ofte svart at slike relasjoner kan vare fra 1-2 år. Det kommer an på hvordan man klarer å balansere sex og følelser. Noen får følelser og noen gjør det ikke. Det er en litt risky business. Anonymkode: 8e554...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:07 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:07 IG Anonymkode: 82161...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:32 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:32 KG Anonymkode: 36185...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet tirsdag kl 22:53 #6 Del Skrevet tirsdag kl 22:53 På nett. Nærmere bestemt fetlife. (dette er jo for de med spesielle interesser). Ingen definert tid på hvor lenge det varte. Litt av og på. Nå er denne personen en helt annen plass i verden, og vi har ikke møttes på over ett år. Men ingen av oss har bestemt at det er "over" for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 01:38 #7 Del Skrevet onsdag kl 01:38 (endret) Lokale dugnader i lag og foreninger.. Lakselva.. Campingturer.. Festivaler.. Hotelweekend.. Sydenturer.. Bingo.. Bedehuset.. og som kokk for et selvskap. Ikke hatt ONS siden 80-tallet.. så på de fleste stedene jeg har vært, har gjensynsgleden vært høy🥰 Forresten.. jeg bruker ingen app vel og merke.. Jeg er bare en ganske enkel hyggelig mann, som liker å prate med kvinner.. Det er da vi finner magien🪄 Endret onsdag kl 01:41 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 05:41 #8 Del Skrevet onsdag kl 05:41 Litt her og der. I går møtte jeg min potensielt neste ff på treningssenteret. Vi har hatt et godt øye til hverandre gjennom mange år. Andre ganger har det skjedd på nettforum av ymse avskygninger. Min og min kjærestes felles elsker fant vi på et nettforum. Det var (også) en kjempesuksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:03 #9 Del Skrevet onsdag kl 11:03 Litt her og der. Alt fra helt tilfeldig, som f.eks. ferskvaredisken på Meny Lillestrøm til pub/uteliv. Har blitt lurt på et par svindel-apper, så det har jeg kutta ut. Anonymkode: 26121...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:51 #10 Del Skrevet onsdag kl 15:51 Har funnet nesten alle (25-30) på Tinder, Bumble og Feeld. Vanligvis varer det fra noen måneder til noen år. Anonymkode: 4b6ef...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:32 #11 Del Skrevet onsdag kl 16:32 Jobb (varte 5 år av og på, etter vi begge var sluttet i selskapet, møttes tilfeldig på kafe og ble flere møter pga felles hat for gamlesjefen) Chattegrupper (varte alt fra 1mnd til 2-3 år) Via venner (vart fra par mnd til 1-2 år) Tinder (varte kun kort tid, da det viste seg at dama hadde litt for mye problemer for å ha en FWB) Anonymkode: 8a4bf...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet onsdag kl 16:40 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:40 Det har jeg aldri hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå