Gå til innhold

American Psycho

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Skal du se American Psycho på tv2, den starter 22.55 tror jeg.

Kan noen fortelle kort hva den handler om?

Verdt å få med seg?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten Tapir
Skrevet

Filmen er elendig; jeg anbefaler den i hvert fall ikke.

Men boka er genial!

Skrevet

Men boka er genial!

Helt enig.

Skrevet

Men boka er genial!

Inntrykkene fra den boken kan ganske enkelt ikke formidles på film uten å overskride alt som finnes av grenser. Boken har jeg lest flere ganger (Første gangen kastet jeg faktisk opp i avsky...), men filmen har jeg med vilje unngått.

Gjest Liten Tapir
Skrevet
filmen er jo kul, men bestialsk

Den er i hvert fall ikke kul hvis du har lest boka. Da blir den bare platt og intetsigende.

Gjest Gjest
Skrevet

Dårlig,kjedelig film,men boka er bra. Den ble jeg faktisk oppslukt av. Men ganske sjokkerende og voldelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Dårlig....media blåste den veldig opp, så jeg ble skikkelig skuffet den gang den var ny.

Gjest lettskremt?
Skrevet

Jeg har ikke lest boka, men sett filmen en gang før - dessverre.. Jeg er kanskje lettskremt, men den filmen gjør meg usannsynlig redd! I går så jeg bare et glimt av den med han med øksa, og jeg fikk virkelig helt frysninger! Så sånn sett må man vel kunne si at de har lyktes med filmen.. for skremmende er den!!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg har bare sett litt av filmen. Jeg takler slike filmer dårlig og får mareritt av dem.

Boken har jeg lest for mange år siden. Den var ufattelig ekkel. Det ekleste var kanskje at jeg ikke klarte å legge den fra meg, selv om det til dags dato er det mest motbydelige jeg noensinne har lest.

Gjest Catwoman
Skrevet
Inntrykkene fra den boken kan ganske enkelt ikke formidles på film uten å overskride alt som finnes av grenser.

jepp. Derfor har jeg aldri giddet å se filmen, fordi jeg regner med den er langt fra boka.

Boken har jeg lest for mange år siden. Den var ufattelig ekkel. Det ekleste var kanskje at jeg ikke klarte å legge den fra meg, selv om det til dags dato er det mest motbydelige jeg noensinne har lest.

samme her. Jeg måtte lese den ferdig for jeg måtte vite hvordan det gikk. Moralen er jo egentlig fascinerende og litt sant, men boka er altfor motbydelig, den hadde ikke trengt å være så ille. Og jeg kommer aldri til å lese den igjen.

Skrevet

Jeg har ikke lest boka men bare sett filmen. Jeg synes filmen er helt pyton, for en fyr!!.... Dersom boka er verre, som dere sier, så skal jeg ikke lese den.. det er ihvertfall helt sikkert!

Skrevet

Boken er motbydelig bra, filmen er bare dårlig.

Skrevet

Filmen er veldig dårlig.

Boken er av høy litterær kvalitet, men jeg angrer likevel på at jeg leste den. Den inneholder så ufattelig mye perverst, gjerne grotesk sex-vold, som jeg ikke trenger å vite noe om. American Psycho inneholdt bestialiteter verre enn noe jeg kunne kommet på.

Skrevet

Uff, for ein dårleg film...

Gjest Gjest
Skrevet

filmen er bra boka dårlig

jeg leste halve boka for en 10 år siden, men fant den kjedelig og grotesk på samme tid - en ganske motbydelig bok egentlig der forf. skildrer i detalj alle de grusomme metodene samt alle detaljene rundt hvilke typer lotion han bruker når han skal dusje osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...