Gå til innhold

Tubebryst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heii…tror jeg har tubebryst men tør foreløpig ikke å gå til legen med dette da jeg synes det er litt flaut at en lege skal se på de. Lurer på om dere som har / har hatt tubebryst opplever / har opplevd at brystene ser mer "normale" ut når niplene blir stive når man f.eks. er kald? Eller om de konstant ser tubeformet ut? Fordi jeg opplever at jeg synes de ser finere og mer "normale" ut når jeg er kald, og det stopper meg litt fra å gå til legen. 

Anonymkode: 728b9...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaut å la en lege se på brystene dine? Atså, det er en grunn til at vi har leger. De ha sett det meste, de bryr seg ikke om hvordan brystene til pasientene ser ut. De er der for å hjelpe. 

Anonymkode: 73b7b...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... En lege har sett så og si alt. Det er liksom litt av greia med å være lege. 

Det at du kommer med at formen på brystene dine er sånn og ikke SOPHIE ELISE PLASTIKK FANTASTISK....

Gå privat da Trådstarter, så betaler du det i det minste for det. Det å "ikke tørre å gå til legen" er faktisk for dumt.... 

Anonymkode: b1e7e...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke redd for å gå til legen på en generell basis? Bare føler meg såpass usikker pga dette at det er litt skummelt, og det kan være skummelt å gå til legen når jeg ikke vet om jeg blir tatt seriøst eller ikke når det gjelder dette. Vet ikke hvordan jeg skal reagere hvis legen sier at det ikke er noe han får gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 17.37):

Heii…tror jeg har tubebryst men tør foreløpig ikke å gå til legen med dette da jeg synes det er litt flaut at en lege skal se på de. Lurer på om dere som har / har hatt tubebryst opplever / har opplevd at brystene ser mer "normale" ut når niplene blir stive når man f.eks. er kald? Eller om de konstant ser tubeformet ut? Fordi jeg opplever at jeg synes de ser finere og mer "normale" ut når jeg er kald, og det stopper meg litt fra å gå til legen. 

Ekspander  

Det flaue her er at du har et så dårlig kroppsbilde at du må lage en trå av det. 

Anonymkode: 1ed92...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 18.19):

Er ikke redd for å gå til legen på en generell basis? Bare føler meg såpass usikker pga dette at det er litt skummelt, og det kan være skummelt å gå til legen når jeg ikke vet om jeg blir tatt seriøst eller ikke når det gjelder dette. Vet ikke hvordan jeg skal reagere hvis legen sier at det ikke er noe han får gjort. 

Ekspander  

Men du syns det er flaut vise brystene dine til legen. Jeg foreslår at du bestiller time og hører hva legen sier, fremfor å krisemaksimere i forkant hva han kanskje kommer til å si eller ikke si. 

Anonymkode: 73b7b...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...