AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Meg og samboeren prøver nå aktivt for å lage barn. Alt dette syns jeg er litt spennende og litt skummelt. Jeg fikk positiv EL test 14.mars og regner med at man teller DPO to dager etter dette. Det vil si at jeg er på DPO 10 om jeg ikke er helt på bærtur. Jeg kjøpte en tidlig test men er det noe vits å teste? leser veldig mye forskjellig så får sikkert like mange ulike svar... takker for alle svar Anonymkode: 02950...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Jeg fikk positiv test 10 dpo Når du tester før forventet mens, er det anbefalt å teste på morgenurin. Etter forventet mensdag er det samme når på dagen du tester. Anonymkode: 2be05...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Med første fikk jeg svaaaakt positiv 8 dpo, relativt tydelig positiv 9 dpo, så er bare å teste mine tester har forøvrig hatt bedre utslag på kveldsurin i begge svangerskapene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå