Gå til innhold

Er han interessert selv om han er så "på"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en stund, og havnet i flere korte, dårlige relasjoner (ikke forhold). I disse har mannen vært veldig på og det har ofte endt med klining. Etterpå har det bare dødd ut og ingen av oss har tatt kontakt med den andre.

Nå har jeg skrevet med en mann i ca halvannen måned. Vi traff hverandre en lørdag, var ute og gikk hjem til meg og ventet der til bussen han skulle ta hjem kom. Vi hadde det kjempe gøy, snakket masse og det var veldig god stemning. Det var ikke en sånn vill kjemi jeg har kjent på med et par av de jeg har truffet (men som har endt skikkelig dårlig). Vil jo si det var en slags kjemi siden vi likte å prate og kom godt over ens, men ikke sånn at vi hoppet på hverandre. Vi klemte da han skulle dra men ikke noe mer. Vi satt jo tett hele kvelden men han prøvde aldri å ta på meg, ikke jeg han heller. I etterkant av denne daten skrev jeg at jeg likte han veldig godt og at jeg gjerne ville treffe han igjen. Det ville han også, og vi har avtalt å treffes neste uke. Han har også ringt et par ganger etter daten.

Jeg har null forhåpninger etter bare masse dårlige erfaringer, og siden han ikke var så fysisk på har jeg også tenkt at han ikke er interessert.

MEN.... nå undres jeg litt på om han faktisk kan være interessert selv om han ikke var fysisk på. Han tar jo stadig kontakt, og vil jo treffe meg. Han kommer ikke med store ord, slik disse andre mennene har gjort når de er skikkelig på. Vi snakket ikke noe om hva vi ser etter i et forhold, vi bare pratet om alt mellom himmel og jord. Siden jeg bare har vært i dårlig relasjoner som har endt med at jeg blir lei meg er jeg nå litt forvirret. Kan det være slik at han faktisk liker meg? At han ikke vil være for på for ikke å ødelegge noe? Kan jeg ha vært så heldig å treffe på en skikkelig god mann? Eller er han bare ikke interessert? 

Anonymkode: 60e4d...ee0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tittelen på innlegget skulle selvsagt være Er han interessert selv om han IKKE er så på....

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han synes du virket som ett interessant menneske og ønsker å bli bedre kjent?

Kan det virkelig være SÅ JÆVLA ENKELT. JA det kan det. Om han er en skikkelig god mann kan ingen på kvinneguiden svare på, det lille du beskriver av fyren, virker som han ønsker å bli mer kjent med det ihvertfall. 

Hvor gammel er du? Det er ikke vanlig ei heller normalt å tro at alle menn er jævlige fordi du har vært i ett par dårlige relasjoner som ikke en gang var forhold (dine ord). Det er virkelig ikke normalt.

Det at du sitter med piggene ute og ikke initierer noe kontakt selv ,kan også være forklaringen på hvorfor det har endt så "dårlig" de andre gangene. 

Anonymkode: fea6f...8e9

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan det være at han synes du virket som ett interessant menneske og ønsker å bli bedre kjent?

Kan det virkelig være SÅ JÆVLA ENKELT. JA det kan det. Om han er en skikkelig god mann kan ingen på kvinneguiden svare på, det lille du beskriver av fyren, virker som han ønsker å bli mer kjent med det ihvertfall. 

Hvor gammel er du? Det er ikke vanlig ei heller normalt å tro at alle menn er jævlige fordi du har vært i ett par dårlige relasjoner som ikke en gang var forhold (dine ord). Det er virkelig ikke normalt.

Det at du sitter med piggene ute og ikke initierer noe kontakt selv ,kan også være forklaringen på hvorfor det har endt så "dårlig" de andre gangene. 

TS her

Jeg er i slutten av 40-åra. Var gift i 20 år og vært singel i 2 år. Har datet en del og har bare dårlige erfaringer med godt voksne menn bortsett fra et par stykker. De fleste er veldig på i begynnelsen, vil gjerne ha sex men så er de ikke så seriøse allikevel. 

Jeg har initiert kontakt med denne mannen flere ganger, jeg. Og han svarer alltid, og noen ganger er det han som initierer. 

Jeg er vel bare overrasket over at en mann kan være interessert selv om han ikke er på sånn fysisk sett. Overrasket over at jeg kanskje har truffet en mann som virkelig er snill og genuin.

AnonymBruker
Skrevet

Han prøvde ikke å ta på kvinnen på første date. Er dette kvinner forventer at man skal gjøre? På første date?

Anonymkode: c1f12...b6f

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han prøvde ikke å ta på kvinnen på første date. Er dette kvinner forventer at man skal gjøre? På første date?

Det blir jo fort litt damned if you do, damned if you don't egentlig.

Noen kvinner tenker at du ikke er interessert om du ikke prøver deg, og andre tenker at du er voldtekstmann. 

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

TS her

Jeg er i slutten av 40-åra. Var gift i 20 år og vært singel i 2 år. Har datet en del og har bare dårlige erfaringer med godt voksne menn bortsett fra et par stykker. De fleste er veldig på i begynnelsen, vil gjerne ha sex men så er de ikke så seriøse allikevel. 

Jeg ei kvinne i 30 årene som opplever totalt motsatt av deg. 

Og tenker at både du og jeg går glipp av mange nydelige menn om vi skal tenke så "sort/hvitt" som du beskriver i dine innlegg. NOEN menn er bare ute etter sex, men det er også NOEN kvinner. NOEN er ikke interessert i sex, NOEN må ha sex for å se om det er kjemi på den fronten. 

Og NOEN mennesker er bare drittsekker. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke normalt å kaste seg over noen eller bruke store ord når du nettopp har møtt noen? Ikke for en voksen mann...tenker jeg. Så jeg lurer på hva slags raringer du har møtt tidligere? Dere er jo ikke hormonelle tenåringer.

Han høres hyggelig ut. Og dere ser ut til å ha det fint sammen. Det må vel være en fin start. Da har du ikke tapt noe hvis det ikke utvikler seg. Du har bare kost deg. Og det må vel være poenget.

Klart han liker deg.  Har du lyst at han skal "make- a move"?? Hva vil du?.Hva føler du? Det handler jo ikke bare om hva han vil. 

Anonymkode: 22b2b...7db

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo ikke normalt å kaste seg over noen eller bruke store ord når du nettopp har møtt noen? Ikke for en voksen mann...tenker jeg. Så jeg lurer på hva slags raringer du har møtt tidligere? Dere er jo ikke hormonelle tenåringer.

Han høres hyggelig ut. Og dere ser ut til å ha det fint sammen. Det må vel være en fin start. Da har du ikke tapt noe hvis det ikke utvikler seg. Du har bare kost deg. Og det må vel være poenget.

Klart han liker deg.  Har du lyst at han skal "make- a move"?? Hva vil du?.Hva føler du? Det handler jo ikke bare om hva han vil. 

Anonymkode: 22b2b...7db

Som mann som ønsker sex og kun sex er det normalt å hive seg på med en gang. De gidder ikke mer, og går videre hver gang de kjenner litt motstand hos kvinnen. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg ei kvinne i 30 årene som opplever totalt motsatt av deg. 

Og tenker at både du og jeg går glipp av mange nydelige menn om vi skal tenke så "sort/hvitt" som du beskriver i dine innlegg. NOEN menn er bare ute etter sex, men det er også NOEN kvinner. NOEN er ikke interessert i sex, NOEN må ha sex for å se om det er kjemi på den fronten. 

Og NOEN mennesker er bare drittsekker. 

På generelt grunnlag så er det STOR forskjell på kjønnene. Derfor blir det kvinnen sitt ansvar å tvinge mannen til å vise virkelig interesse og aller helst følelser før hun kler av seg. Når hun først har tatt av seg trusa så er det også målstreken for mange menn. Så sitter kvinnen igjen og lurer på hva F som skjedde.

Endret av Gratis
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være han ønsker å bli bedre kjent. Kan høres ut som det.

Men dette er jo bare "første del" i et eventuelt forhold. En må jo bli litt kjent før en vet om en er intressert i noe seriøst.

Anonymkode: 7c581...b56

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

TS her

Jeg har initiert kontakt med denne mannen flere ganger, jeg. Og han svarer alltid, og noen ganger er det han som initierer. 

Jeg er vel bare overrasket over at en mann kan være interessert selv om han ikke er på sånn fysisk sett. Overrasket over at jeg kanskje har truffet en mann som virkelig er snill og genuin.

Så lenge du som kvinne klarer å luke unna de menn som ønsker ligg på første date så har du i stor grad lykkes. For dem er dette en sport, de går bare videre, rett og slett fordi noen kvinner gir etter. 

Når det gjelder han du møtte, så kan det faktisk hende at han er en av de "gode" der ute. Eller som kvinner stadig spør på TikTok, "Where have all the good men gone" Vanskelig for oss her inne å svare på det, men gi ham en sjans. Det er faktisk mulig med noe nærhet ute i det offentlige rom, der følelser kan skapes eller forsterkes. En forelsket mann vil være fornøyd bare han kan sitte tett, og ta deg på hendene.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Som kvinne 30 vil jeg si at en klem holder på en første date. Prøver de på noe mer allerede da, så ender det alltid i noe kortvarig useriøst piss. 

Anonymkode: d894d...75e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som kvinne 30 vil jeg si at en klem holder på en første date. Prøver de på noe mer allerede da, så ender det alltid i noe kortvarig useriøst piss. 

Anonymkode: d894d...75e

Som mann gir jeg deg tommel opp på denne 💕 
Du skal likevel ikke undervurdere det å ta litt på hverandres hender. Hendene er veldig følsomme 😉 og små berøringer kan forgå på en uskyldig måte, kanskje fordi den ene sier noe. Kan skape gnisninger hvis alt annet rundt en date stemmer.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (13 minutter siden):

Så lenge du som kvinne klarer å luke unna de menn som ønsker ligg på første date så har du i stor grad lykkes. For dem er dette en sport, de går bare videre, rett og slett fordi noen kvinner gir etter. 

Når det gjelder han du møtte, så kan det faktisk hende at han er en av de "gode" der ute. Eller som kvinner stadig spør på TikTok, "Where have all the good men gone" Vanskelig for oss her inne å svare på det, men gi ham en sjans. Det er faktisk mulig med noe nærhet ute i det offentlige rom, der følelser kan skapes eller forsterkes. En forelsket mann vil være fornøyd bare han kan sitte tett, og ta deg på hendene.

Ts her.

I går sendte vi en del meldinger og han ringte. I dag har jeg ikke skrevet noe og ikke hørt noe. Kan jeg skrive en melding eller skal jeg bare vente og se om han gjør det? 🙈 Altså, er dette en bra fyr så vil jeg ikke skremme han bort ved å være for på. Men vil jo også vise interesse….

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det blir jo fort litt damned if you do, damned if you don't egentlig.

Noen kvinner tenker at du ikke er interessert om du ikke prøver deg, og andre tenker at du er voldtekstmann. 

Livet er ikke enkelt. Det beste er å være med en man kan kommunisere med. Da får man ikke slike utfordringer som dette. 

Anonymkode: 97cb7...fc1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ts her.

I går sendte vi en del meldinger og han ringte. I dag har jeg ikke skrevet noe og ikke hørt noe. Kan jeg skrive en melding eller skal jeg bare vente og se om han gjør det? 🙈 Altså, er dette en bra fyr så vil jeg ikke skremme han bort ved å være for på. Men vil jo også vise interesse….

Jeg ville bare laget en avtale om sted og tid. Ikke noe behov for kommunikasjon før selve dagen. Jeg skjønner ikke behovet for alle snapper, meldinger og telefonsamtaler, de er ofte bare forstyrrende og tar vekk spenningen, eller bare det å kunne glede seg litt. Dessuten er det så utrolig mye rom for misforståelser i meldinger og sosiale medier. Spesielt med folk du ikke kjenner.
Hvis du er usikker, lag heller en liten liste over ting du vil prate om på telefonen, da kan du snik titte på denne underveis.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her.

Uff, du er 40 år… vær deg selv og gjør det du vil og som faller deg naturlig. Du må klare å stå på egne bein nå unge dame

Anonymkode: 34688...83d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff, du er 40 år… vær deg selv og gjør det du vil og som faller deg naturlig. Du må klare å stå på egne bein nå unge dame

Anonymkode: 34688...83d

Det er jammen ikke lett skal jeg si deg! Dating-verdenen i dag er fullt av uskrevne regler man liksom må følge. Viser man interesse er man for needy, viser man ikke interesse mister den andre interessen for ingen vil vise for mye. Noen sier jenter skal være litt hard to get andre sier at jenter har for høye krav. Når en da, etter gudene vet hvor mange skuffelser og dårlige erfaringer, finner en mann som faktisk virker både hyggelig og seriøs vil man jo gjøre det beste man kan. Jeg vet at om jeg hadde vært helt meg selv så hadde sikkert mange ment jeg var for mye på, for jeg liker å snakke om hva jeg tenker og føler. Jeg får følelser raskt og jeg går all inn. Og det må man ihvertfall ikke gjøre! Da er man psyko og legger alt for mye i det.... Nei, ikke lett...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jammen ikke lett skal jeg si deg! Dating-verdenen i dag er fullt av uskrevne regler man liksom må følge. Viser man interesse er man for needy, viser man ikke interesse mister den andre interessen for ingen vil vise for mye. Noen sier jenter skal være litt hard to get andre sier at jenter har for høye krav. Når en da, etter gudene vet hvor mange skuffelser og dårlige erfaringer, finner en mann som faktisk virker både hyggelig og seriøs vil man jo gjøre det beste man kan. Jeg vet at om jeg hadde vært helt meg selv så hadde sikkert mange ment jeg var for mye på, for jeg liker å snakke om hva jeg tenker og føler. Jeg får følelser raskt og jeg går all inn. Og det må man ihvertfall ikke gjøre! Da er man psyko og legger alt for mye i det.... Nei, ikke lett...

Jeg kan forstå veldig godt at det kan være vanskelig. Tror du gjør lurt i å senke forventningene dine. Fokusere på andre ting. Da blir du ikke så utsatt om det går skeis. Ta det piano. Lettere sagt enn gjort, men jeg tror det er noe du må øve deg på, ellers er jeg redd du blir nervevrak. Håper du kan kose deg sammen med han. Det som skjer det skjer. 

Anonymkode: 97cb7...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...