AnonymBruker Skrevet 26. mars #21 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 17.06): Man tenker vel at sex er for unge og spreke kropper . Men studier viser at eldre også koser seg Anonymkode: 2d997...291 Ekspander Man kan da fint være sprek når man er både 50 og 60, det er jo et valg man tar. Anonymkode: d7c00...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #22 Del Skrevet 26. mars Nei, selvfølgelig ikke. Anonymkode: ee5d2...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #23 Del Skrevet 26. mars Hvis man ikke har det så er det fordi man er lei av hverandre - ikke fordi man er lei av sex. Eventuelt at man har tatt så dårlig vare på helsa si at man ikke orker noenting. Anonymkode: 8a961...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #24 Del Skrevet 26. mars Den beste sexen har vi hatt nå etter at vi begge ble 50. Vi er trygge på hverandre, alene i huset og kan slippe oss helt fri. Den dårligste sexen var i 20-åra, i nytt forhold og med mange komplekser. I 30-åra var sexen bedre, men sjelden, da var det nattevåk og tidsklemma som rådde. Etter som ungene ble større og etter hvert flyttet ut har vi fått mer og mer tid til hverandre og vi koser oss stort i hverandres selskap. Er for øvrig sprekere nå enn på lenge også, så skjønner ikke helt den meningen om at man ikke har sex etter 50 fordi man ikke er like sprek lenger. Det er vel for de fleste helt frivillig. Anonymkode: 5157b...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #25 Del Skrevet 26. mars Hadde veldig stor lyst i begynnelsen av 50 årene. Men plutselig hadde jeg overhode ikke lyst mer. Anonymkode: 82fa5...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 26. mars #26 Del Skrevet 26. mars M56 k50 ja vi har masse sex. Eneste problemet er st eg har lite følsomhet i penis. Det medfører veldig lange runder. Så det blir ikke så masse penetrerende sex med penis(etter min mening) men vi har sex i mange timer i uken😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #27 Del Skrevet 26. mars I sånne tråder syns jeg man bør presisere Om man mener de parene som har vært sammen siden leeeenge, eller de som har funnet hverandre i voksen alder. vil tro det har litt å si:) veldig mange finner ny partner i 40-50 årene etter skilsmisse/ samlivsbrudd Anonymkode: 04e9c...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #28 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 0.12): Spørs om du snakker for mannen din også, eller kanskje han ønsker sex 😘 Kanskje har han ei på si. Anonymkode: 249c0...790 Ekspander Jeg snakker for min kone igjennom 21 år. Hun har ingen på si 😘 Anonymkode: a5d48...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå