AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Har en skjermkort som skal demonteres. Skjermkortet heter geforce rtx. Har løsnet kabelen og 3 skruer, men å se den den delen som skal trykkes på å få ut skjermkort ser jeg ikke. Anonymkode: 33c59...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har en skjermkort som skal demonteres. Skjermkortet heter geforce rtx. Har løsnet kabelen og 3 skruer, men å se den den delen som skal trykkes på å få ut skjermkort ser jeg ikke. Anonymkode: 33c59...3fe fikk den løs. Så var det 3V batteriet å få løs bakom skjermkort, finnes det youtube klipp på det? Anonymkode: 33c59...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): fikk den løs. Så var det 3V batteriet å få løs bakom skjermkort, finnes det youtube klipp på det? Anonymkode: 33c59...3fe Det finnes youtube videoer og step-by-step guides for alt. Anonymkode: 4a83d...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det finnes youtube videoer og step-by-step guides for alt. Anonymkode: 4a83d...c9c det hjalp også. Men hele prosessen var ikke verdt det selger ba meg om å gjøre. Slik jeg tyder det så var det en DP kontakt som var plassert i feil port på pc. Anonymkode: 33c59...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå