AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Heihei, jeg sliter litt med samboeren min. Eller vi har vært i lag i 4 år og har 3 katter i lag. Men de siste årene så har jeg syntes det er blitt mer slitsomt å ha samleie med han. Syns heller ikke det er noe fint eller «deilig» å kysse med han. Han er en kjempe snill og morsom og han tar godt vare på meg. Men for meg er det ikke noe seksuell spenning fra min side, jeg er 22 og han er 25 år. Å vi har det veldig morsomt ilag men er liksom ikke den ekstra gnisten hos meg. Så hva kan jeg gjøre? Har ikke lyst til å slå opp med han men får dårlig samvittighet for at jeg ikke vil ha han på samme måte som han vil ha meg på Anonymkode: 89555...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Du ble sammen med han da du var 18? Forhold som starter så ung, varer sjeldent. Er ikke så mye du kan gjøre, tenkte på alt det fine han gjør osv, men følelser kan ikke tvinges frem, dessverre. Anonymkode: 38585...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Er du ikke mer enn som så interessert nå, så tror jeg ikke du blir det heller. Slik kan det gå når forelskelsen legger seg. Han fortjener at noen synes det er deilig å kysse han, selv om ikke det er deg. Anonymkode: 06217...1d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars Det viktigste er at du ikke har barn, da kan du gjøre hva du vil. Kjærlighetssorg er smertefullt, men det går over. Håper bare ikke du tenker at gresset er grønnere på den andre siden, mye mulig du med neste mann kjeder deg etter 3 år osv. osv. osv. Da bør du nok gå litt i deg selv også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Dere har nok vokst fra hverandre. Sjeldent så unge forhold varer over tid. Man blir eldre og får nye prioriteringer, vokser og modner. Du vil ikke være 22 år og ikke ha et sexliv lenger.... Anonymkode: 696d7...47e 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Er ikke det at jeg kjeder meg er mer at jeg ikke har lyst på intimitet. Når jeg på en måte tenker over det så har jeg ikke «lyst» på noen Anonymkode: 89555...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det at jeg kjeder meg er mer at jeg ikke har lyst på intimitet. Når jeg på en måte tenker over det så har jeg ikke «lyst» på noen Anonymkode: 89555...f6b -skriver Anonymkode: 89555...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er ikke det at jeg kjeder meg er mer at jeg ikke har lyst på intimitet. Når jeg på en måte tenker over det så har jeg ikke «lyst» på noen Anonymkode: 89555...f6b Har du aldri vært skikkelig kåt? Anonymkode: 696d7...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er ikke det at jeg kjeder meg er mer at jeg ikke har lyst på intimitet. Når jeg på en måte tenker over det så har jeg ikke «lyst» på noen Anonymkode: 89555...f6b Det er kanskje fordi du er sammen med feil person. Kanskje det er på tide å være singel en stund, til du treffer en du har lyst på. Anonymkode: 2442d...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå