AnonymBruker12ak Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Var for to uker siden på jobbintervju hos IKEA, men har enda ikke fått svar fra avdelingen eller leder per SMS eller e-post. Jeg fikk en telefon fra et nummer som jeg ikke fikk tatt for 3 dager siden, litt bekymret om det var de som ringte. De har kun ringt en gang. Får ikke noe opp hvis jeg søker på nummeret. Burde jeg ringe det nummeret tilbake? Er det noe andre som har vært gjennom rekrutteringsprosessen hos IKEA som kan si noe mer? Burde jeg ikke få svar på e-post eller SMS i stedet for at de kun ringer en gang? Evt. burde jeg etterspørre om hvordan det går i ansettelsesprosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker12ak skrev (2 timer siden): Var for to uker siden på jobbintervju hos IKEA, men har enda ikke fått svar fra avdelingen eller leder per SMS eller e-post. Jeg fikk en telefon fra et nummer som jeg ikke fikk tatt for 3 dager siden, litt bekymret om det var de som ringte. De har kun ringt en gang. Får ikke noe opp hvis jeg søker på nummeret. Burde jeg ringe det nummeret tilbake? Er det noe andre som har vært gjennom rekrutteringsprosessen hos IKEA som kan si noe mer? Burde jeg ikke få svar på e-post eller SMS i stedet for at de kun ringer en gang? Evt. burde jeg etterspørre om hvordan det går i ansettelsesprosessen? Ekstremt spesielt av deg å ikke ringe opp ett ukjent nummer når du er i en potensiell ansettelsesprosess Anonymkode: 7436c...e30 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ekstremt spesielt av deg å ikke ringe opp ett ukjent nummer når du er i en potensiell ansettelsesprosess Anonymkode: 7436c...e30 Helt VANLIG i dagens svindel samfunn, så mer spesielt av eventuell rekrutterer å ikke sende sms eller sende e-post. Anonymkode: b6f82...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt VANLIG i dagens svindel samfunn, så mer spesielt av eventuell rekrutterer å ikke sende sms eller sende e-post. Anonymkode: b6f82...d82 Da får ts aldri svar på om hun fikk jobben eller ikke. Det skjer heller ingenting å ta tlf fra svindelforsøk annet enn å legge på. Anonymkode: d5521...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Enig med personen over at det er pussig å ikke ringe tilbake når du er i en prosess. Ring dem (på det nummeret du vet du når dem på). Anonymkode: d13dc...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker12ak Skrevet 32 minutter siden Forfatter #6 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Helt VANLIG i dagens svindel samfunn, så mer spesielt av eventuell rekrutterer å ikke sende sms eller sende e-post. Anonymkode: b6f82...d82 Akkurat det jeg tenkte, kan ikke telle hvor mange ganger jeg har blitt oppringt av tullenummere. Har alltid fått SMS fra arbeidsgivere når jeg ikke har fått tatt telefonen, ellers pleier de kun å sende en e-post. Skulle ønske de ringte meg opp igjen da etter noen timer, men de har ikke ringt meg igjen eller sendt noe melding siden det. Jeg får vel bare ringe opp nummeret igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker12ak Skrevet 30 minutter siden Forfatter #7 Del Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Enig med personen over at det er pussig å ikke ringe tilbake når du er i en prosess. Ring dem (på det nummeret du vet du når dem på). Anonymkode: d13dc...166 Vet ikke om nummeret engang tilhører dem. Har heller ikke fått noe nummer jeg kan nå de på. Får vel bare prøve å ringe opp nummeret igjen og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #8 Del Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker12ak skrev (Akkurat nå): Vet ikke om nummeret engang tilhører dem. Har heller ikke fått noe nummer jeg kan nå de på. Får vel bare prøve å ringe opp nummeret igjen og høre. Du kan vel sjekke nummeret på 1881? Anonymkode: d33ca...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #9 Del Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan vel sjekke nummeret på 1881? Anonymkode: d33ca...8f3 Det står i hovedinnlegget at hun ikke finner opplysninger på nummeret, da antar jeg at hun har søkt det opp. Anonymkode: 47051...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå