AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Har aldri vært på Sephora, og vet dermed veldig lite om kjeden... Er det et "must" å få med seg, eller er den bare opphauset/hypet? Er det billig eller dyrt? Har de egen merkevare, eller kun andre? Vi skal til Kreta i sommer, og ser at det er en Sephora i Chania. Noen som har vært der? Er det noen vits i "slite seg dit" i varmen, med kanskje masse andre mennesker? Og ja, jeg er ei gammel kjærring på 50+ 😂😇 Anonymkode: 7dfe5...8f5
Fionas Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars https://www.sephora.se Her kan du se hva de har. Det er også mulig å bestille til Norge. Enkelte merker selger de ikke i Norge 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 16.11): Har aldri vært på Sephora, og vet dermed veldig lite om kjeden... Er det et "must" å få med seg, eller er den bare opphauset/hypet? Er det billig eller dyrt? Har de egen merkevare, eller kun andre? Vi skal til Kreta i sommer, og ser at det er en Sephora i Chania. Noen som har vært der? Er det noen vits i "slite seg dit" i varmen, med kanskje masse andre mennesker? Og ja, jeg er ei gammel kjærring på 50+ 😂😇 Anonymkode: 7dfe5...8f5 Dra til Chania på kvelden. Koselig by. Jeg synes Sephora var mer spennende for 15 år siden. Nå kjøper jeg Charlotte Tilbury. Anonymkode: ef87c...d5a
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Skrevet 2. april Var for et par år siden i Chania, den var helt ok. Må innrømme at jeg synes den i Gøteborg er bedre, ellers tror jeg man kan bestille uten å måtte betale toll fra sephora.se. Anonymkode: a20bf...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå