AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Hva legger dere i disse tallene på utseende. 1 - forferdelig stygg og 10 - HOT Hva er normal, ikke fin, litt fin osv. Skriv inn ord på hva dere legger i/mener de er. 1 - 2- 3- 4- 5- 6- 7- 8- 9- 10- Anonymkode: 30985...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Dette er en syk ting å drive med. Kan jeg anbefale en god bok i stedet? En tv-serie? Et reisemål? Anonymkode: 2bb42...df6 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars For en spesiell tråd 😳 Som jeg pleier å si; man kan ha et pent utseende/ytre, men en ræva personlighet. Eller man kan være helt grei utseendemessig, men ha god og fin personlighet. Jeg er i den siste kategorien og det er jeg stolt av 😊 Jeg vil heller være "stygg" og ha en god personlighet, enn motsatt 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars Noen som ratet meg , jeg vil bare vite hva som ligger bak tallet. Anonymkode: 30985...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Jeg vet jeg er 1, forferdelig stygg. Anonymkode: 8b620...0e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Dette er jo åpenbart. 5 og 6 er midt på treet. Alt over 6 er bra, og alt under 5 er dårlig. Men smaken er som baken, så det tallet du fikk oppgitt er jo bare en persons mening! Anonymkode: f7920...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #7 Del Skrevet i går, 07:21 Jeg går ikke og rangerer folk til vanlig, men 10 - det er de toppeste modeller, skuespillere, de vakreste menneskene på jorden. De er veldig få. Alle fleste ligger rundt 5-6 - så 4,5,6,7 er skala for de alle fleste (slik som gaus fordeling). Så 1 må jo være noe veldig spesielt, like sjeldent som 10. Det må være folk som har åpenbart levd hardt liv, eller tok så mange plastiske operasjoner at de nå ikke likner mennesker. men TS, skjønnhet er så subjektiv. Jeg har et eksempel, i vennegjengen har vi et par identiske tvillinger. Og engang har vi tilfeldigvis snakket om at folk i gjengen tenker ulikt om hvilken av de er mest attraktiv. De er identiske tvillinger 😅 Folk som ikke kjenner de så godt, kan ikke forskjell på de engang. Anonymkode: d6ff3...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden "litt fin" er jo like arbitrært som "6/10" Anonymkode: 2ef55...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå