AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #1 Del Skrevet i går, 14:33 Jeg har en venn som ikke trener i det hele tatt når hun er syk. Og da snakker vi f.eks en vanlig forkjølelse. Da kan det fort gå 3-4 uker uten at hun trener noe som helst, ligger kun på sofaen da hun mener at trening vil forlenge syketiden. Virker nesten som om hun er redd for å bli sliten. Jeg tar nesten aldri fri fra trening, med mindre jeg har feber eller oppkast 😅 Trener såklart litt lettere, men har en filosofi om at motion is lotion. Man føler seg jo nesten alltid bedre etter å ha trent! Anonymkode: 31110...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #2 Del Skrevet i går, 14:36 Føler du deg bedre nå, når du både har skrytt litt av deg selv og rakket ned på venninnen din? Hva har det å si for deg hvilke valg hun tar? Anonymkode: d895d...2b3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet i går, 14:37 #3 Del Skrevet i går, 14:37 Så fint for deg! Det som kan være lurt å lære seg er at alle fungerer ulikt. Det som er best for deg er ikke nødvendigvis best din venninne. Pass dine egne saker, det er mye lettere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:38 #4 Del Skrevet i går, 14:38 Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 25dc6...ddd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:39 #5 Del Skrevet i går, 14:39 Alle får vel gjøre som de vil. Jeg har vært febersyk noen dager nå. Har trent lett pilates/strekk i stua. I dag var jeg en del bedre, så da har jeg ruslet en halvtimes tur - og som du sier føler man seg da mange ganger bedre. Ingenting av dette hjelper selvfølgelig på den fysiske formen, handler utelukkende om at det er hva jeg føler meg best med selv. Og for andre kan det være helt annerledes. Anonymkode: 9e58b...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Hold deg unna folk mens du er smittsom. Har venninna di dårlig immunforsvar? Hard trening er ikke bra når man er syk. Anonymkode: 2055b...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Supert at du kommer syk på trening og smitter oss andre, da! Anonymkode: b31fc...88a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Supert at du kommer syk på trening og smitter oss andre, da! Anonymkode: b31fc...88a Ekspander Man kan trene hjemme vettu Anonymkode: 0a1a0...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Prøvde en gang å dra på treningssenter når jeg var syk. Fant vel etter 5 minutter ut at dette er totalt bortkasta... Anonymkode: 48a36...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Trening går het fint når man er forkjøla, bare man ikke trener for hardt. 3-4 uker på sofaen høres ganske overdrevent ut, spør du meg. Er du sikker på at hun ligger på sofaen i 3 uker etter at hun viser symptomer på forkjølelse? Er hun ikke i jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå