Gå til innhold

SMS-meldinger

Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg sitter vel egentlig og kjeder meg, og lurer derfor på om det er noen av dere som har noen søte/tøffe/grove/fine/... vitser som blir sendt rundt på SMS.....

Som det "forbildet" jeg da vil prøve å være, skal jeg begynne med en selv:

Jeg ville sende deg noe nydelig, skjønt, søtt, godt, flott, lekkert og jævlig sexy...

Men postmannen ba meg komme meg til helvete ut av postkassa!!!

Jeg fikk denne av en venn av meg, og jeg syntes den er helt hærlig....

Kom med deres SMS-vitser også da.....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en har jeg også:

Hva gjør man om man har fått gåsehud på pi**en??

Trekker pi**en forsiktig ut av gåsa, og tenker over sitt sex-liv...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en har jeg også:

Hva gjør man om man har fått gåsehud på pi**en??

Trekker pi**en forsiktig ut av gåsa, og tenker over sitt sex-liv...

*klem*

Yakk, den var fæl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi....

Rett etter at jeg postet den forrige meldingen, pep det inn en ny vits på mobilen min:

Melding fra biblioteket:

Vi ber Dem avlevere boken "Sex med høns". Samtidig gjør vi Dem oppmerksom på at boka "Liten Pi*k, hva så?" er klar for henting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt bidrag

Dette er muligvis min siste sms, jeg er bortført av ailliens. De vil ha sex hele tiden! Jeg ønsker ikke å vende tilbake til jorden . Skal de hente deg også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Guttungen stod og studerte moren sin i dusjen og spør; hva er det? -det ermarsvinet mitt sier moren. Det har mormor også sier gutten, men det tror jeg er dødt for tunga henger ut.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mitt lille bidrag

()""() ()""()

( ."o o", )

jeg ville bare gi deg en klem..

()""()"()

( ö)ö )

... sånn nå kan du fortsette med det du holdt på med

'''''.....'''''.....'''''.....'''''.....'''''.....'''''.....''''''.....'''''.....'''''.....'''''

siden du er en veldig spesiell person får du dagens siste melding...

(>-<) nattinatt

( ö, )") ("¤'("¤")

( ¤ / 'v' 'v'

'''''.....'''''.....'''''......''''''......''''''.....'''''.....'''''.....''''''.....'''''.....'''''.....'''''.....'''''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt lille bidrag

()""() ()""()

( ."o o", )

jeg ville bare gi deg en klem..

()""()"()

( ö)ö )

... sånn nå kan du fortsette med det du holdt på med

'''''.....'''''.....'''''.....'''''.....'''''.....'''''.....''''''.....'''''.....'''''.....'''''

siden du er en veldig spesiell person får du dagens siste melding...

(>-<) nattinatt

( ö, )") ("¤'("¤")

( ¤ / 'v' 'v'

'''''.....'''''.....'''''......''''''......''''''.....'''''.....'''''.....''''''.....'''''.....'''''.....'''''.....'''''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille bidrag til samlingen:

Gud var så klok at han ikke skapte venner med prislapp på. Hvis han hadde gjort det, hadde ikke jeg hatt råd til noe så verdifullt som deg.

Søtt eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med et bidrag til jeg...:

Nå har det kommet en ny type kondomer på markedet. Type ekstra følsom: Den ligger igjen og snakker med dama etter at mannen har sovna....

Why not :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bad gud om en blomst, jeg fikk en hage, jeg bad om et tre, jeg fikk en skog, til slutt bad jeg gud om en vill omgang sex, og jeg fikk nummret ditt....

Har tenkt masse.Orker ikke ha d sånt lenger.Savner deg!Vil du at vi tar opp kontakten igjen?Kan jo starte forsiktig.Glad i deg.Du er så god å ha,kjære ølglass!

Min kjære fikk denne fra et ukjent nr forleden....høy puls fra min side en liten stund, da....til jeg kom til slutten... :oops:

Hva faen er det du driver med? Tror du ikke jeg ser deg!?

Avsender:

Jesu Kristus

+4799999999

Sendt:

35. Mai 2044

kl. 25:96:66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svipptur innom......

Våte og hete kyss: tast 1

Oljemassaje: tast 2

Håndjern: tast 3

69-er: tast 4

Samleie med 7 stillinger: tast 5

Hele pakken: Tast nummeret mitt!

:):ler::kul::hoho::sjarmor::briller: :blunke: :oops: :wink::roll::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det papirløse samfunn? Det tror jeg ikke på før jeg ser noen tørke seg i r**a med en laptop........

Æ elske da. Æ begjære dæ. Når du e hær skjer d nåkka rart inni mæ. Æ presseleppen mine mot dæ å d varme i hele mæ. Æ vil bare ha dæ for mæ sjø. Ja, d e godt me øl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<1980>

Vi har ikke denne tjenesten, du kan ha skrevet feil.

Du skrev:

-søker grisegutt for rumpekos i skog og mark.

"Jeg har fått et dusin røde roser av typen min. Nå må jeg vel tilbringe en uke på ryggen med bena i været!" "Eh...Hvorfor kjøper du ikke en vase!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å skrive ned sms-vitsene jeg får, så jeg har maaaaange, mest groviser. Her kommer et knippe:

De 4 verste sidene ved å være penis:

1. Du har hull i hodet.

2. Din beste venn er ei f*tte.

3. Din nabo er et rasshøl.

4. Hver gang du blir kåt, kaster du opp.

Ektemannen står i dusjen og runker da fruen kommer inn på badet og spør: ka i hælvete e det du held på med?

Æ må vel f*n mæ få lov te å vask k*ken så fort æ vil.

Hvordan ser en vagina ut?

Før sex: som er rød rose med deilige blader og en herlig duft av parfyme!

Etter sex: har du noen gang sett en bulldog spise majones??

Diskusjon mellom to skamlepper: det er rart vi enda henger sammen, sier den ene. Ja, ihvertfall etter så mye kødd som det har vært mellom oss to!!

Pressemelding: Snehvit savnet, sist sett ridende på Pinochios nese, skrikende: LYV, LYV DIN LILLE DRITT!!

Kvinnelig kunde: hvorfor er denne lille håndvesken så dyr? Ekspeditøren: den er laget i KUKSKINN - gnir du på den blir den reisebag...!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en jeg fikk av noen :)

Everytime u need a fuck, u can count om me. f.u.c.k. is a frend you can ceep. and i am a good fuck.

*******Abrakadabra***********

- Hmm, greier ikke å trylle meg selv til deg. Må nok øve mere.

Hei, var det du som ringte? kan ikke ta mob, for den er limt fast på innsiden av trusa med vibratoren på. Men for all del, bare ring!

Dine øyne treffer meg sårt. Din sexy kropp gjør meg sprengkåt.

Et knull med deg og mine stønn vil høres! Når syns du dette bør gjøres?

"Vil du gi meg en dag av ditt liv? "Fikk jeg på fritekst fra en kjekk svenske! De kan dette med ord altså!!!!! Synes det var så fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjon på mannsgris:

Mannen sitter i lenestolen. Kona står på kne å suger'n. Når det har gått for mannen lener han seg bakover og spør.

Var jeg god?

Vet du hvorfor nordlendingene ikke kaller barna sine for Odd Even og Hans Hugo?

For når de da roper blir det: Å dæven, han sug ho!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror min mann er utro, sa blondinen da hun kom til advokaten. Og hva bygger du den mistanken på? Jo, blodprøver viser at han ikke er far til barna våre.....

Hvis du våkner en natt av at en stor tjukk mann putter deg ned i en sekk, ikke bli redd, det er bare en som har ønsket seg deg til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med et bidrag jeg også da....

Et ektepar kranglet. Han:"På gravsteinen din skal det så - Her ligger min kone ISKALD som alltid" Hun:"På din skal det stå - Her ligger min mann, STIV for første gang"

Idelamålene på en mann?

95-55-42

95 år, 55 millioner i banken og 42 i feber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...