AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Jeg får opp mange reklamer om sengetøy i bambusviskose. Er det noen som har erfaring med dette? Vi bruker nå stort sett egyptisk bomull fra Kid, og er i utgp fornøyd med dette. Anonymkode: a01cb...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars jeg tror, bare sånn utifra min erfaring med bambusviskose ellers, at det ikke kommer til å tåle så mange vask før det blir ødelagt. Virker som en salgstriks for å få folk til å kjøpe sengetøy oftere, da det blir mye fortere slit. Men bruke "deilig og myk" som markedsføring. Anonymkode: a69b3...b32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Jeg ville styrt unna. Viskose er adskillig skjørere enn bomull. Spesielt når det er vått. Ser for meg at det tåler tromling dårlig.. Anonymkode: dad54...755 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Usikker på hvilken reklame du har sett, men selv ble jeg influenset til å kjøpe fra bosant. Flere mente det føltes så eksklusivt, fantastisk både sommer og vinter (varmt om vinteren og kjøling om sommeren), og var en drøm å sove i. Kan si jeg angrer bittert på å bruke 800 kr på det... det er med knyting i hvert hjørne, forståelig nok, for at ikke dyna skal stikke av fra trekket. Føler trekket fanger meg, og dyna klumper seg inni der, selv om hjørnene er knytt sammen. Også på vinteren fryser jeg nesten ihjel under der 😅 så selv om det ser fint og luksuriøst ut, så neitakk. Blir ikke flere av det der 😅 Anonymkode: ff7ba...82b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 14.42): Jeg får opp mange reklamer om sengetøy i bambusviskose. Er det noen som har erfaring med dette? Vi bruker nå stort sett egyptisk bomull fra Kid, og er i utgp fornøyd med dette. Anonymkode: a01cb...67f Sengetøy bør være av pustende materiale, som bomull og lin. Fordi vi svetter om lag en halv liter i løpet av natten og svetten bør lett tørke ut av pustende sengetøy for å unngå mugg og bakterievekst i dyner og madrasser. Anonymkode: d288c...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars Takk for svar, da styrer jeg unna 😊 Anonymkode: a01cb...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå