AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Har hatt en greie med en fyr gjennom flere mnd. Kuttet det fordi han var for treig og ville ikke satse pgr avstand etc.. Fast forward, jeg møtte en fyr i mellomtiden som jeg var med i nesten 2 mnd. I denne perioden så tok han her kontakt 2 ganger og det var åpenbart for å starte en samtale hvor jeg bet på, og da var han nysgjerrig på om jeg traff noen og hvem det var bla bla... Kuttet det med han jeg holdt på med og han 1 tok kontakt igjen, og endte opp med å legge hverandre til igjen på snap som venner ++... Flørter og sender litt bilder som vi gjorde før jeg slettet han 1 gangen. Merker jo at stemningen ikker den samme og han er mye mer reservert (fjernet meg fra priv storyen og kartet etc). Men han har spurt totalt 3 ganger om jeg treffer andre og om jeg drar på dates osv (for har sagt jeg gjør det). Jeg derimot har ingen intr i å vite om han driver på med noen, har bare spurt om han har vært med noen andre etter oss og ikke noe mer rundt det. Han her er en fyr som snapper mye og jeg kjenner at det var akkurat det jeg trengte, det og ha noen å snakke med/snappe med hver dag. Litt som en kjæreste, uten noe mer forventninger til noe seriøst. Siden jeg er en forholdsjente og vandt til å ha noen der, dere forstår. Han har sagt han vil treffes flere ganger, og det kan jeg gå med på fordi følelsene mine er ikke like sterke som de var. Her kommer dilemmaet mitt - merker at han slutter og svare mer og mer på snappene mine. Også kan jeg dobbeltsnappe og da svarer han hovedsaklig med en gang, kommenterer storyene mine og fortsetter å svare. Men nå helt ut av det blå har han ikke åpnet snappen min på over 1 døgn??? Og det har han aldri gjort før... Og kjenner jeg blir lettere provosert over det, fordi tonen våres var veldig god både på søndag og mandag. Hvor han kalte meg snuppa og sussemunn selfier osv... Jeg kan jo ikke forvente noen ting av han, men samtidig har jeg snakket såpass lenge med han at jeg ser jo på han som en god venn, om ikke annet. Og hadde vennene mine plutselig ikke åpnet snappene mine på over 1 døgn så hadde jo jeg blitt litt sånn eeeh?? Og gjerne sendt de en mld. Han gikk 16t en forrige uke (jobbet da), men da ventet jeg på et svar fra han ang noe og sendte han en chat, da svarte han med en gang. Så han "ghoster ikke". Men han gir jo meg en slags comfort når jeg er litt alene og blir litt åhrr når han ikke svarer meg, håper dere skjønner hva jeg hinter til. Er det innafor å skrive noe til han? Han kunne gå 2 døgn uten å svare på insta når vi ikke hadde hverandre på snap. Han virker litt anxious avoidant - når jeg blir litt "på" trekker han seg unna som nå.. Mens når jeg hadde en annen og møtte han, så gikk det maks 12 dager før han ga lyd fra seg, noe som er INGENTING... Sett i at vi teknisk sett hadde avsluttet relasjonen våres. Jeg liker han, men vel vitende at det aldri vil bli noe. Sa det til og med til han at hadde han vært noe år eldre og bodd nærmere så hadde det vært noe annet... Og da begynte han - ååå så jeg er plutselig for ung nå og hengte seg opp i det. For jeg fikk følelser før vi kuttet det, og at jeg ville mer.. Men har med tiden skjønt at det aldri ville å pgr barrierende. Men ja, han gir meg comfort.. Og det irriterer meg til en viss grad at han "ignorerer meg". Også føler jeg det er teit og bare slette han igjen siden vi har hatt en god relasjon etter vi kuttet. Han har genuint spurt hvordan jeg har hatt det osv.. Men hjelp? hva ville dere gjort? Anonymkode: 69723...604
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars OMG! Dette har vi lest om før .... (har det vært deg hver gang?) Vis litt selvrespekt, dropp han! Anonymkode: 29c25...239 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): OMG! Dette har vi lest om før .... (har det vært deg hver gang?) Vis litt selvrespekt, dropp han! Anonymkode: 29c25...239 Hæ? Nei? Anonymkode: 69723...604
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gi han frihet. Anonymkode: f9e44...d06 Hvor lenge ? Altså går det 2-3 dager så må jo jeg bare ta hintet om at han faktisk ikke er intr i å ha en «relasjon»? Og bare nevne til han at vi kan fint slette hverandre. Skal jo ikke være slik at fyren vegrer seg for å åpne i dagesvis. Hvor hyggelig er det. Også får jeg litt feelingen over at han driver mind games for å få meg ekstra intr… Siden han var mer kjærlig i helgen enn det han har vært tidligere. Anonymkode: 69723...604
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge ? Altså går det 2-3 dager så må jo jeg bare ta hintet om at han faktisk ikke er intr i å ha en «relasjon»? Og bare nevne til han at vi kan fint slette hverandre. Skal jo ikke være slik at fyren vegrer seg for å åpne i dagesvis. Hvor hyggelig er det. Også får jeg litt feelingen over at han driver mind games for å få meg ekstra intr… Siden han var mer kjærlig i helgen enn det han har vært tidligere. Anonymkode: 69723...604 At du gidder... Anonymkode: 57cbe...2e8
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At du gidder... Anonymkode: 57cbe...2e8 Nei, jeg gjør jo egt ikke det. Men får jo litt dårlig samvittighet av å bare slette han på ny??? Bør jo kunne gi beskjed som normale folk når man har hatt en relasjon i over 7 mnd Anonymkode: 69723...604 1
got2go Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg gjør jo egt ikke det. Men får jo litt dårlig samvittighet av å bare slette han på ny??? Bør jo kunne gi beskjed som normale folk når man har hatt en relasjon i over 7 mnd Anonymkode: 69723...604 Hvorfor må du slette han? Kan du ikke bare la snapen være og fortsett som vanlig? Behandle han på lik linje som de andre vennene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars got2go skrev (1 minutt siden): Hvorfor må du slette han? Kan du ikke bare la snapen være og fortsett som vanlig? Behandle han på lik linje som de andre vennene dine. Men vennene mine hadde jo jeg sendt en mld til og bare ??? Hva skjer ? Går d bra eller ? Anonymkode: 69723...604
AnonymBruker Skrevet 25. mars #10 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men vennene mine hadde jo jeg sendt en mld til og bare ??? Hva skjer ? Går d bra eller ? Anonymkode: 69723...604 Noe så slitsomt. Anonymkode: f9e44...d06 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noe så slitsomt. Anonymkode: f9e44...d06 Slitsomt fordi du bryr deg? Javel .. Nå har jeg hørt den og ja Anonymkode: 69723...604
AnonymBruker Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars Du er bare et tidsfordriv når han kjeder seg. Anonymkode: e31d4...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars Du trenger jo ikke slette han. Bare dropp å snap han, dropp å svar, eller svar etter et døgn selv. Når han skjønner at du ikke gidder mer så får du si til han at du mistet interessen fordi han ikke viste noe genuin interesse. Du er faktisk ikke interessert i han, du er bare hektet. Anonymkode: abfa2...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slitsomt fordi du bryr deg? Javel .. Nå har jeg hørt den og ja Anonymkode: 69723...604 Du bryr deg for mye. Hver eneste gang. Anonymkode: 0e57b...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars Til TS: Du må slutte å søke bekreftelse fra sosiale medier det er en ond sirkel. Anonymkode: 538f4...c3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars Dette ble jeg sliten av å lese. Bare behandle ham som en hvilken som helst venn/bekjent. Jeg kan i perioder gå i dagesvis uten å åpne snap, uten at folk bekymrer seg om det går bra av den grunn. Livet er ikke på snap. Anonymkode: 4b73a...5a0 1
got2go Skrevet 25. mars #18 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men vennene mine hadde jo jeg sendt en mld til og bare ??? Hva skjer ? Går d bra eller ? Anonymkode: 69723...604 Det må du slutte med. En er ikke forplikta til å svare, hverken på snap eller sms.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #19 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): OMG! Dette har vi lest om før .... (har det vært deg hver gang?) Vis litt selvrespekt, dropp han! Anonymkode: 29c25...239 HAHA, nei jeg har også opplevd en sånn fyr. Er det samme mann? 😂 TS, er han mørkebrunt i håret? Anonymkode: 1400f...3be
AnonymBruker Skrevet 25. mars #20 Skrevet 25. mars Dette handler egentlig ikke om han – det handler om deg. Du har behov for nærhet, kontakt og bekreftelse – og han fyller det tomrommet, uten at du faktisk får det du trenger på sikt. Han er ikke kjæresten din. Han skylder deg ingenting, og du vet innerst inne at han ikke vil eller klarer å være den typen trygg havn du trenger. Men du har fått smaken på bekreftelsen og tilstedeværelsen – og nå henger du deg opp i små signaler: åpner ikke snap, fjernet deg fra story, kartet osv. Disse tingene betyr noe for deg fordi du håper det fortsatt er noe her. Hva håper du å oppnå med å skrive til han? Bekreftelse? En forklaring? Å “minne han på” at du finnes? Det du egentlig ønsker, er å få ham til å gi deg en trygghet han ikke har kapasitet (eller vilje) til å gi deg. Han gir deg akkurat nok til å holde deg på kroken – og når du blir litt for “nær”, trekker han seg tilbake. Mitt brutalt ærlige råd: Kutt kontakt. Du bruker mye energi på å analysere hvorfor han ikke har åpna en snap på 24t. Det burde ikke være et tema i en relasjon som er trygg. Ikke bli hun som dobbeltsnapper og venter på åpnet-streaks og story-kommentarer. Du fortjener mye mer enn et halvhjerta bekreftelseskick fra en fyr som ikke vet hva han vil. Anonymkode: 50111...c3a 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå