Gå til innhold

Hvem vinner ikveld- Norge eller Israel?

Sportydame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper Norge vinner uansett hvem de spiller mot, men må innrømme at det hadde vært ekstra gøy å slå Israel.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (8 timer siden):

Jeg håper Norge vinner uansett hvem de spiller mot, men må innrømme at det hadde vært ekstra gøy å slå Israel.

Det var egentlig aldri noen tvil om hvem som var best i kveldens kamp. Norge har nå et meget godt utgangspunkt for å kvalifisere seg til VM i 2026. Vi kan slå Estland, Israel og Moldova både hjemme og borte, og der har vi 18 poeng. Den store testen blir mot Italia, men vi bør klare å ta poeng mot dem også.  :ball:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (12 timer siden):

Kjenner jeg nesten håper Israel vinner - etter diverse kommentarer fra Ødegård&co....😅

https://www.dagbladet.no/sport/angripes-igjen/82872303

Haaland valgte heldigvis å holde politikk utenfor fotballen.. .

Ødegaard, som var kampens store spiller, sa vel bare at krigen er grusom. Hvis du er uenig, lurer jeg på hvilken planet du bor på.

Jeg tror det hele var et spill fra israelernes side for å psyke ut de norske spillerne. Vel, det funka ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt malapropos: Iran har nå kvalifisert seg til VM i 2026. Som skal arrangeres av USA og deres gode naboer Canada og Mexico. Er det lov å le?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportydame skrev (17 timer siden):

Kjenner jeg nesten håper Israel vinner - etter diverse kommentarer fra Ødegård&co....😅

https://www.dagbladet.no/sport/angripes-igjen/82872303

Haaland valgte heldigvis å holde politikk utenfor fotballen.. .

Jeg synes landslaget var smarte, de burde egentlig boikottet Israel på lik linje med Russland, og følgelig blitt kastet ut fra VM.  I stedet redder de ansikt med å kritisere, får spilt kampen og får mulighet til å gå videre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 timer siden):

Det var egentlig aldri noen tvil om hvem som var best i kveldens kamp. Norge har nå et meget godt utgangspunkt for å kvalifisere seg til VM i 2026. Vi kan slå Estland, Israel og Moldova både hjemme og borte, og der har vi 18 poeng. Den store testen blir mot Italia, men vi bør klare å ta poeng mot dem også.  :ball:

Jeg tror ikke vi tar poeng mot Italia - dessverre. Men så har vi muligheten via Playoff også 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (4 timer siden):

Og litt malapropos: Iran har nå kvalifisert seg til VM i 2026. Som skal arrangeres av USA og deres gode naboer Canada og Mexico. Er det lov å le?

Ja det er litt morsomt - lurer på om de slipper inn i USA? :D 

Mulig de må spille i Mexico og Canada.... 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (8 timer siden):

ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NordicViking skrev (På 26.3.2025 den 0.24):

Nøkkelen blir Italia. Skal vi ha sjans på førsteplassen i gruppa og direkte kvalifisering må vi vinne alle kampene mot Israel, Estland og Moldova. Da Italia med stor sannsynlighet vil vinne mot de. Da blir kampene mot Italia veldig avgjørende. Og en viktig ting. Målforskjell går foran innbyrdes oppgjør ved poenglikhet. 

Anonymkode: 6451e...77d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så deilig å se Norge ydmyke Israel !!! Det skyldte de verdens samfunnet ! Heia Norge . 

Anonymkode: 46bc0...6c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Israel vant fordi kampen ble spilt. 

Israel ble behandlet som et land, det er en seier for Israel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
I Grosny skrev (22 timer siden):

Jeg synes landslaget var smarte, de burde egentlig boikottet Israel på lik linje med Russland, og følgelig blitt kastet ut fra VM.  I stedet redder de ansikt med å kritisere, får spilt kampen og får mulighet til å gå videre.

Om Norge hadde boikottet kampen, så hadde Isreal vunnet på walk-over. Og følgene av det kunne blitt at Isreal kunne kvalifisert seg til VM med hjelp fra Norge. Og det hadde jo vært litt ironisk at Norge skulle bli sittende hjemme og se på at Israel spilte i VM.

Anonymkode: 63cc0...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...