Sportydame Skrevet tirsdag kl 12:33 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:33 (endret) Kjenner jeg nesten håper Israel vinner - etter diverse kommentarer fra Ødegård&co....😅 https://www.dagbladet.no/sport/angripes-igjen/82872303 Haaland valgte heldigvis å holde politikk utenfor fotballen.. . Endret tirsdag kl 12:35 av Sportydame 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet tirsdag kl 12:53 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:53 Sportydame skrev (20 minutter siden): Kjenner jeg nesten håper Israel vinner - etter diverse kommentarer fra Ødegård&co....😅 https://www.dagbladet.no/sport/angripes-igjen/82872303 Haaland valgte heldigvis å holde politikk utenfor fotballen.. . ISRAEL !! go, go, go !!! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet tirsdag kl 14:41 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:41 Jeg håper Norge vinner uansett hvem de spiller mot, men må innrømme at det hadde vært ekstra gøy å slå Israel. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet tirsdag kl 23:24 #4 Del Skrevet tirsdag kl 23:24 Stonegiant skrev (8 timer siden): Jeg håper Norge vinner uansett hvem de spiller mot, men må innrømme at det hadde vært ekstra gøy å slå Israel. Det var egentlig aldri noen tvil om hvem som var best i kveldens kamp. Norge har nå et meget godt utgangspunkt for å kvalifisere seg til VM i 2026. Vi kan slå Estland, Israel og Moldova både hjemme og borte, og der har vi 18 poeng. Den store testen blir mot Italia, men vi bør klare å ta poeng mot dem også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet onsdag kl 01:05 #5 Del Skrevet onsdag kl 01:05 Sportydame skrev (12 timer siden): Kjenner jeg nesten håper Israel vinner - etter diverse kommentarer fra Ødegård&co....😅 https://www.dagbladet.no/sport/angripes-igjen/82872303 Haaland valgte heldigvis å holde politikk utenfor fotballen.. . Ødegaard, som var kampens store spiller, sa vel bare at krigen er grusom. Hvis du er uenig, lurer jeg på hvilken planet du bor på. Jeg tror det hele var et spill fra israelernes side for å psyke ut de norske spillerne. Vel, det funka ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet onsdag kl 01:37 #6 Del Skrevet onsdag kl 01:37 Og litt malapropos: Iran har nå kvalifisert seg til VM i 2026. Som skal arrangeres av USA og deres gode naboer Canada og Mexico. Er det lov å le? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet onsdag kl 06:17 #7 Del Skrevet onsdag kl 06:17 Sportydame skrev (17 timer siden): Kjenner jeg nesten håper Israel vinner - etter diverse kommentarer fra Ødegård&co....😅 https://www.dagbladet.no/sport/angripes-igjen/82872303 Haaland valgte heldigvis å holde politikk utenfor fotballen.. . Jeg synes landslaget var smarte, de burde egentlig boikottet Israel på lik linje med Russland, og følgelig blitt kastet ut fra VM. I stedet redder de ansikt med å kritisere, får spilt kampen og får mulighet til å gå videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet onsdag kl 06:28 Forfatter #8 Del Skrevet onsdag kl 06:28 NordicViking skrev (7 timer siden): Det var egentlig aldri noen tvil om hvem som var best i kveldens kamp. Norge har nå et meget godt utgangspunkt for å kvalifisere seg til VM i 2026. Vi kan slå Estland, Israel og Moldova både hjemme og borte, og der har vi 18 poeng. Den store testen blir mot Italia, men vi bør klare å ta poeng mot dem også. Jeg tror ikke vi tar poeng mot Italia - dessverre. Men så har vi muligheten via Playoff også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet onsdag kl 06:30 Forfatter #9 Del Skrevet onsdag kl 06:30 Pawn Hearts skrev (4 timer siden): Og litt malapropos: Iran har nå kvalifisert seg til VM i 2026. Som skal arrangeres av USA og deres gode naboer Canada og Mexico. Er det lov å le? Ja det er litt morsomt - lurer på om de slipper inn i USA? Mulig de må spille i Mexico og Canada.... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet onsdag kl 09:57 #10 Del Skrevet onsdag kl 09:57 Pawn Hearts skrev (8 timer siden): Og litt malapropos: Iran har nå kvalifisert seg til VM i 2026. Som skal arrangeres av USA og deres gode naboer Canada og Mexico. Er det lov å le? ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet onsdag kl 12:30 #11 Del Skrevet onsdag kl 12:30 Tråden er ryddet for avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:50 #12 Del Skrevet i går, 02:50 NordicViking skrev (På 26.3.2025 den 0.24): Det var egentlig aldri noen tvil om hvem som var best i kveldens kamp. Norge har nå et meget godt utgangspunkt for å kvalifisere seg til VM i 2026. Vi kan slå Estland, Israel og Moldova både hjemme og borte, og der har vi 18 poeng. Den store testen blir mot Italia, men vi bør klare å ta poeng mot dem også. Nøkkelen blir Italia. Skal vi ha sjans på førsteplassen i gruppa og direkte kvalifisering må vi vinne alle kampene mot Israel, Estland og Moldova. Da Italia med stor sannsynlighet vil vinne mot de. Da blir kampene mot Italia veldig avgjørende. Og en viktig ting. Målforskjell går foran innbyrdes oppgjør ved poenglikhet. Anonymkode: 6451e...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:05 #13 Del Skrevet i går, 03:05 Så deilig å se Norge ydmyke Israel !!! Det skyldte de verdens samfunnet ! Heia Norge . Anonymkode: 46bc0...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet i går, 03:22 #14 Del Skrevet i går, 03:22 Israel vant fordi kampen ble spilt. Israel ble behandlet som et land, det er en seier for Israel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:25 #15 Del Skrevet i går, 04:25 I Grosny skrev (22 timer siden): Jeg synes landslaget var smarte, de burde egentlig boikottet Israel på lik linje med Russland, og følgelig blitt kastet ut fra VM. I stedet redder de ansikt med å kritisere, får spilt kampen og får mulighet til å gå videre. Om Norge hadde boikottet kampen, så hadde Isreal vunnet på walk-over. Og følgene av det kunne blitt at Isreal kunne kvalifisert seg til VM med hjelp fra Norge. Og det hadde jo vært litt ironisk at Norge skulle bli sittende hjemme og se på at Israel spilte i VM. Anonymkode: 63cc0...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå