Taus Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars (endret) Er det noen som har prøvd å fått endre prioriteringsrekkefølge på vgs etter fristen? Har et barn som har hatt et veldig vanskelig år, og har slitt en del psykisk. Angrer nå skikkelig på førstevalg og ønsker ikke gå den linja. Er i behandling hos lege og lurer da på om vi kan be om legeerklæring og om å få endret på rekkefølge på grunn av forholdene. Er redd det ikke blir skole om ikke en får endret førstevalg Endret 25. mars av Taus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Takk ja til den plassen han/hun får, ta så kontakt med den linjen som er ønsket og be om å stå på ventelisten der Anonymkode: 60653...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taus Skrevet 25. mars Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk ja til den plassen han/hun får, ta så kontakt med den linjen som er ønsket og be om å stå på ventelisten der Anonymkode: 60653...986 Det er en veldig populær linje på andre ønsket så det tror jeg ikke vil være en løsning. Inntakskontoret sier det er mulig å be om omprioritering snart, men det skal tungtveiende grunner til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars Taus skrev (6 timer siden): Er det noen som har prøvd å fått endre prioriteringsrekkefølge på vgs etter fristen? Har et barn som har hatt et veldig vanskelig år, og har slitt en del psykisk. Angrer nå skikkelig på førstevalg og ønsker ikke gå den linja. Er i behandling hos lege og lurer da på om vi kan be om legeerklæring og om å få endret på rekkefølge på grunn av forholdene. Er redd det ikke blir skole om ikke en får endret førstevalg Vigo kan åpnes for endring innen 1. mai. Kan kun gjøre det 1 gang. Dette gjelder ordinære søkere, dvs 1. mars-søkere. Individuelle søkere (1. februar) kan i utgangspunktet ikke endre sin søknad. Det skal i tilfelle veldig mye til. Ta kontakt med rådgiver på ungdomsskolen for bistand. Anonymkode: f4ade...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Jeg gjorde det selv da jeg gjorde omvalg etter fristen, og trengte ikke legeerklæring. Gikk til rådgiver på skolen, så skrev hun brev til inntakskontoret på mine vegne, der hun begrunnet ønsket om omprioritering med lav motivasjon og mye fravær. Det er riktignok ti år siden, men det ble innvilget ganske raskt. Anonymkode: 6c79b...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vigo kan åpnes for endring innen 1. mai. Kan kun gjøre det 1 gang. Dette gjelder ordinære søkere, dvs 1. mars-søkere. Individuelle søkere (1. februar) kan i utgangspunktet ikke endre sin søknad. Det skal i tilfelle veldig mye til. Ta kontakt med rådgiver på ungdomsskolen for bistand. Anonymkode: f4ade...c33 Dette stemmer. Hilsen en rådgiver på vgs Anonymkode: aec0f...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars Jeg har vært borti tilfeller der dette har vært mulig også uten legeerklæring. Snakk med rådgiver, hør om skolen kan ta kontakt med opptaktskontoret. Hilsen lærer Anonymkode: 6a189...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taus Skrevet 25. mars Forfatter #8 Del Skrevet 25. mars Tusen takk for gode råd. ❤️ Da prøver vi å snakke med rådgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå