Gå til innhold

Hva syns du om dette huset? 🏡 Finn-annonse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordel, nyere bygg og flott utsikt. 
Ulempe, sjelløst og upersonlig. For stort kjøkken i forhold til stue. Hadde ikke kjøpt det selv. 

Anonymkode: 73761...372

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

uforståelig lite hus på et så stort tomt, men man deler kanskje tomten med naboene? 

Tomteareal - 2 248 m² (eiet)

Bruksareal - 140 m²

Jeg ville heller dratt og sett på denne, mye større hus, mye penere utsikt, mye bedre tomt, to garasjer og massevis av lagringsplass. Pluss, den er to millioner billigere, så dere har to millioner å pusse opp for, og få det nøyaktig som dere selv vil - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=397832149&ci=5 

Anonymkode: c287c...e8f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

uforståelig lite hus på et så stort tomt, men man deler kanskje tomten med naboene? 

Bruksareal - 140 m²

Jeg ville heller dratt og sett på denne, mye større hus, mye penere utsikt, mye bedre tomt, to garasjer og massevis av lagringsplass. Pluss, den er to millioner billigere, så dere har to millioner å pusse opp for, og få det nøyaktig som dere selv vil - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=397832149&ci=5 

I mine øyne så trenger en ikke å pusse opp det huset ut fra bildene, nå trenger ikke jeg å hive ut alt hele tiden. Men en nydelig utsikt.

Anonymkode: 566d2...25c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde virkelig aldri orket å bo sånn at man kom rett inn på kjøkkenet. 

Anonymkode: ab4cf...f1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den peisen i 'stua' tar jo hele plassen der. 

Anonymkode: edf23...1f5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det var fint innvendig, grei planløsning. Fargevalget litt kjedelig, men det er det jo stort sett i alle boliger som selges.

Det jeg ikke likte var at det er først i rekka, en vei rett ved siden av (opp til den blokka, om det er en blokk).

Anonymkode: 1f577...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Bruksareal - 140 m²

Det blir dyrt å med isolering og nye vinduer, energimerking F, kaldt hus

Anonymkode: b21c8...e4b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøkkenet er alt for langstrakt og gjør at det nesten ikke er plass til stuemøbler.

Anonymkode: 2df2d...e47

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker stilen, men å kun ha kjøkken med sofakrok ? en liten loftstue holder ikke i den prisklassen. 

Anonymkode: 98f1f...b49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke rekkehus, men dette var nydelig. Herlig med stort kjøkken samlingspunkt. Go for it.

Anonymkode: 33d93...1b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjempe fint og nytt. Men jeg hadde aldri klart å bo vegg i vegg med min nabo 

Anonymkode: 2f678...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye bra - men er personlig allergisk mot løsniger der kjøkkenet er som en benk i stua - her var jo det også ekstrem langt, men er sikket mulig å forkorte litt å dele lit opp mot stua. Generelt gremmes jeg over disse forferdelige kjøkkenløsningene. Forstår at det ikke er økonomisk mulig å få separate eller halv-separate kjøkken alle steder, men når 90 prosent av nybygg har denne løsninge blir jeg bare oppgit...

Anonymkode: 0a63f...85c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ashley jackson skrev (18 minutter siden):

Tenk om ts er selger og her sitter folk og slakter hennes hjem.

Hvis hun ikke tåler det må hun ikke legge ut link og spørre om fordeler og ulemper. Du finner ikke et hus som alle liker alt ved.

Anonymkode: 98f1f...b49

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=398467046

Fordeler og ulemper?

Anonymkode: 49002...a9a

Likte overhodet ikke planløsningen, spesielt ikke kjøkken/stue og loftstua med knøttsmå soverrom.

Hadde ikke passet min familie å bo slik, det beste er å ha alt av kjøkken og hovedstue i én etasje. Så kan loftstue/kjellerstue være et velkomment tillegg.

Mye dødplass i kjøkken/stue, krampaktig plass til en mini sofa ved peisen.

Dumt å bo ytterst ved veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har pressa 4 soverom på 140 kvm bruksareal. Vi har 180 kvm bruksareal og 3 soverom, sånn til sammenligning.

Stuen er alt for liten til at en familie skal bo der spør du meg. Boden ser veldig liten ut og jeg kan ikke forstå hvordan man skal få plass til ting når man er en barnefamilie med så lite oppbevaringsplass. 

Anonymkode: 46077...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes huset er fint, men synes kjøkkenet var stort i forhold til den stuen i samme etasje. Synes det var billig da, her jeg bor ville et sånt hus kostet 10 mill+.

Anonymkode: 593f5...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er min drøm, lite hus på stor tomt altså, men ja her deler en tomta med naboene. Etter min mening burde det ikke vært lov å hevde at tomta er så og så stor, for den er jo faktisk ikke det. I prospektet står det: Fellestomt 2 133, 9m² Seksjonert hageareal 114.4. Hvorfor er da da lov å skryte på seg 2 mål i annonsen?!

Anonymkode: eedbf...bbd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...