AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Meker fortsatt ømme bryst etter med-abort. Blør også sparsomlig. Flere som har opplevd det? Anonymkode: b2206...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Det kan ta opptil to uker før all hcg (og symptomer) er borte etter en abort. Anonymkode: 9b76b...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Jeg hadde en MA og da medisinsk abort. Hadde en følelse av at alt ikke var ute og ringte og spurte dem, men de sa at alt sannsynligvis var ok. Da jeg var inne på en annen gynekologisk undersøkelse senere sjekket de, og det var fortsatt der. Så måtte gjennom en til. Så reiste jeg bort og trodde alt var ok. Endte med at en stor klump falt ut i toalettet første dag på ferie. De sjekker ikke hvis ikke de må, så om du er usikker bør du be dem om å sjekke. Det kan bli infeksjoner av sånt. Skulle ønske noen hadde sagt det til meg da det skjedde. Anonymkode: 222d4...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde en MA og da medisinsk abort. Hadde en følelse av at alt ikke var ute og ringte og spurte dem, men de sa at alt sannsynligvis var ok. Da jeg var inne på en annen gynekologisk undersøkelse senere sjekket de, og det var fortsatt der. Så måtte gjennom en til. Så reiste jeg bort og trodde alt var ok. Endte med at en stor klump falt ut i toalettet første dag på ferie. De sjekker ikke hvis ikke de må, så om du er usikker bør du be dem om å sjekke. Det kan bli infeksjoner av sånt. Skulle ønske noen hadde sagt det til meg da det skjedde. Anonymkode: 222d4...1bc Jeg kjenner meg fortsatt gravid. Har blødd en klump kom ut,men jeg har en følelse på at alt ikke er ute. Anonymkode: b2206...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå