Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Er det galt og skrive erotiske historier om døde folk. Som var unge på 30-40 tallet ?. Er det respektløs ovenfor personen ?
Ginen Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 Enig med Bellatrix. Men hvorfor vil du gjøre dette?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Jeg vil ikke. Jeg ville bare se hva dere svarer
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. mars 2006 #6 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Er forøvrig enig med Bellatrix - så lenge du ikke nevner navn, så er det helt greit. Endret 11. mars 2006 av Trille
Mrs. K Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Tråden er ryddet for spekulasjon og utenomsnakk. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #8 Skrevet 11. mars 2006 Uten å nevne navn? Hmm.. da må en hinte litt ellers er det jo ingen vits? F.eks: da jeg kom hjem var Joe allerede tilbake fra baseballtreninga og ville at jeg skulle strippe på stedet og stå der naken mens jeg lagde mat. Jeg begynte å steke pannekaker, og han hadde et øye på meg og et øye på plakatene han signerte. Sånn er det å være legendarisk. Med et kunne jeg kjenne en lang, fet og hard stav presse seg opp imellom rumpeballene mine. Jeg stønnet. J..o..e... (fortsettelse følger) not.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå