AnonymBruker Skrevet i går, 10:54 #1 Del Skrevet i går, 10:54 Oppdaget nettopp jeg var over tiden til et besøk på service for å ha full nytte av nybil garantien og dens goder. Jeg måtte levere den fra meg et døgn til verksted. Krevende logistikk i en travel hverdag. Hva hadde de gjort? I følge verksted har de fult på luft i dekkene. Et lufttrykk jeg nylig sjekker og var 100%. Flere enn meg som synes dette er mer pes enn hjelp? Anonymkode: 2bb76...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:41 #2 Del Skrevet i går, 11:41 "Service" på elbil er mest tull og fortjeneste for selgeren. På Tesla har man også service-mode der man selv kan fjerne rust fra bremseskive + masse andre diagnosemuligheter. Batteriet lever sitt eget liv og det trenger ingen "service". Anonymkode: b37d1...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Biler trenger ettersyn uansett hva slags motor de har, uansett drivlinje er det deler som blitt slitt i hjuloppheng/bremser/drivlinje etc. Og når en ser hvor sløve enkelte er til å ta vare på tingene sine er det bra at produsentene krever at ting må sjekkes med jevne mellomrom for at garantien skal opprettholdes ellers hadde mange kjørt til alt står i stein. Med litt planlegging burde det ikke være vanskelig å få bilen på verksted noen få timer en dag i året, og om du ikke får til dette eller har penger til det så burde du revurdere om du burde ha bil i det hele tatt... Anonymkode: eb6bc...f8d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå