Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsak til noen mennesker er så vanskelige etter brudd? 

Har datet en mann som gjorde det slutt med kjæresten for 11 mnd siden. Virker som han er helt over henne men de var sammen i mange år. 

Han prioriterer ikke tid til å gjøre noe på den måten jeg ønsker. Periodevis ja, men nå har det dabbet av veldig. Har ikke sett han på 4 uker.. hva skal jeg da tenke? 

Kanskje han er mer forsiktig. Jeg klarer ikke å lese slike mennesker, og han utgir seg som å være kjempe intressert.

Har ei venninne som har hatt samme problem, datet en mann i 8 mnd og møtt han kun 1 gang i uken, men nå faktisk slått seg til ro og fått det til.

Anonymkode: 5195e...819

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en slik mann, og det har kostet meg mange flotte damer jeg har datet. For meg er fungerer det slik at jeg ønsker å bli godt kjent med den jeg dater, men samtidig ta meg god tid. I tillegg har jeg livet mitt, med jobb, interesser, venner og familie, og barn.

Noe jeg lærte fra det siste forholdet jeg var i, var at familie og venner er noe jeg virkelig ønsker og trenger å prioritere. Mer enn en potensiell kjæreste. Går hun fra potensiell til faktisk kjæreste stiller det seg annerledes. Men når et forhold bare kan ta slutt, så er familie og venner en større trygghet. Derfor får jeg helt hetta om tempoet skal gå raskere enn jeg ønsker, og jeg har derfor heller ikke behov for å ha kontakt hele tiden. Håper å treffe en som ikke har noe hastverk, som vil bruke tid på å bli kjent på en avslappet måte

Anonymkode: e01de...3bd

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten ikke ferdig bearbeidet eller ikke forelsket nok. Jeg var slik selv og tøyde tiden, så traff jeg en jeg ble stormforelsket i og da ønsket jeg forhold umiddelbart. 

Anonymkode: f4809...586

• Nyttig 1
Skrevet

Det er vel sjelden lurt å haste inn i nytt forhold. Jeg liker å bli bedre og bedre kjent med en mann, før jeg slipper guarden min. Jeg har brent meg på å være for åpen og frempå før og jeg ønsker ikke å bli såret og brukt igjen 🤔 

Han jeg dater nå er en veldig snill mann, men jeg merker at jeg er litt tilbakeholden enda. Vi har bare skrevet sammen i en mnd tid. Og jeg har møtt han 1 gang. Men jeg slipper han ikke helt inn på meg enda. Vi bruker den tiden VI trenger på å bli kjent 🥰 Men jeg har absolutt lyst å treffe han flere ganger 😁 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

MÅ man ha kjæreste hele tiden da? Er det ikke fint om man bruker tiden man har i livet på seg selv også?

Eller MÅ ALLE som er over 18 år, ha kjæreste hele tiden? 

Anonymkode: 0d4e5...fc8

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er en slik mann, og det har kostet meg mange flotte damer jeg har datet. For meg er fungerer det slik at jeg ønsker å bli godt kjent med den jeg dater, men samtidig ta meg god tid. I tillegg har jeg livet mitt, med jobb, interesser, venner og familie, og barn.

Noe jeg lærte fra det siste forholdet jeg var i, var at familie og venner er noe jeg virkelig ønsker og trenger å prioritere. Mer enn en potensiell kjæreste. Går hun fra potensiell til faktisk kjæreste stiller det seg annerledes. Men når et forhold bare kan ta slutt, så er familie og venner en større trygghet. Derfor får jeg helt hetta om tempoet skal gå raskere enn jeg ønsker, og jeg har derfor heller ikke behov for å ha kontakt hele tiden. Håper å treffe en som ikke har noe hastverk, som vil bruke tid på å bli kjent på en avslappet måte

Det hørtes helt perfekt ut. Jeg har heller ikke et behov for at det skal gå så fort. Det gikk alt for fort med forrige, som endte med at jeg bandt meg til en som ikke egentlig passet sammen med meg. Denne gangen (om det blir noen gang), vil jeg heller bruke god tid og bli kjent først. 

Anonymkode: 4bd10...838

AnonymBruker
Skrevet

Next. Mister interessen om jeg ikke ser noen ofte nok.

Anonymkode: f013e...221

AnonymBruker
Skrevet

He is not that into you. 

Anonymkode: 7d9a5...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

MÅ man ha kjæreste hele tiden da? Er det ikke fint om man bruker tiden man har i livet på seg selv også?

Jeg vet om folk som ikke takler å være singel ja. Og som går fra forhold til forhold.... Det er kanskje ikke ideelt, men noen er bare sånn. 

Så har du sånne som meg, som ikke trives som singel. Ikke dermed sagt at jeg er desperat og jeg er ikke en av dem som går fra forhold til forhold. Men jeg synes bare det meste blir bedre når man er to 😊

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er i en alder der barn er noe mann bør tenke på. 

Anonymkode: 5195e...819

Skrevet

Jeg har nok vært den som selv holder mye igjen og er det enda. Barnet mitt kommer alltid først og selvfølgelig for meg vertfall de relasjonene som allerede finnes i livet venner og familie.  Jeg føler til tider det i seg selv tar nok tid. De mennene jeg har trivdes veldig godt med er de som selv er tålmodige og liker å bruke tid på å utvikle et forhold. 

Er mannen for på og jeg omtrent føler jeg ikke får puste mister jeg og kjapt lysten på å utvikle relasjonen. 

Føler at når jeg datet mye da jeg var yngre var folk mer tålmodige nå virker det som alle har det veldig travelt. 

Uten å høres helt fjott ut men jeg må elske sjela di og hvem du er som menneske. Tar litt tid før jeg kommer dit.  I 20 åra kunne jeg av og til finne på å date noen bare fordi de så bra ut det holder ikke lenger. Jeg må ha gode samtaler og se for meg oss to i en pensjonist tilværelse der fremme. 

Må være en rolig, trygg og tålmodig mann. Kansje mer tålmodig enn gjennomsnittet for vet jeg tar ting i litt saktere tempo enn det jeg ser mange andre gjør. 

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at veldig mange har det travelt og stresser som single. Får helt hetta av det jeg. Også ender tydeligvis flere å bare boikotte hele datingen fordi det tar for lang tid og for mange feiltrinn. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...