AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Er det noen som har fått påvist MA men samtidig hatt masse graviditetssymptomer og sånn sett blitt overrasket? spør fordi jeg har veldig sterke graviditetssymtpomer, men har også blødninger innimellom. Anonymkode: f8026...901
Frk.Pøls Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som har fått påvist MA men samtidig hatt masse graviditetssymptomer og sånn sett blitt overrasket? spør fordi jeg har veldig sterke graviditetssymtpomer, men har også blødninger innimellom. Anonymkode: f8026...901 Går gjennom det nå. Eller, de tror det er en MA. 5 ulike leger finner ikke noe på ultralyd, men jeg har svak økning på hcg. Jeg var i uke 8 i går. Hele greia med MA er at kroppen tror den fremdeles er gravid, men har ikke fått det med seg at utviklingen har stoppet. Jeg hadde ingen blødninger, ingen smerter eller noen symptomer på at ting ikke var normalt. Fant det ikke ut før ultralyd uke 7+1. Hør med legen din❤️ Endret 25. mars av Frk.Pøls 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Ei venninne opplevde MA, ble oppdaget i uke 11, men utviklingen hadde stoppet rundt uke 7. Hun hadde symptomer som kvalme, ømme bryst og stikninger som når livmoren vokser, og normalt økende hcg. Men noen små blødninger som hun ble fortalt at var normalt, så hun forventet ikke å få vite at det var MA på ultralyden i uke 11. Men så har du meg og da, som slet med blødninger hver uke de første 12 ukene i mine svangerskap, men hvor svangerskapene likevel har gått helt fint. Så om du er bekymret ville jeg bedt legen om å henvise deg på bakgrunn av blødningene for så se om alt står bra til ❤️ Anonymkode: 6ef8a...048
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Jeg hadde MA i uke 11 og hjertet stoppet noen dager før. Hadde hatt jevnlig ultralyder opp mot det og alt utviklet seg normalt så ble ganske sjokkert. Jeg hadde masse symptomer og kvalme, hadde alle gravid symptomer som er mulig. Men 0 blødning, som er hele greia med MA. Kroppen forstår ikke at svangerskapet har gått galt. To dager før beskjeden om MA så merket jeg at kvalmen reduserte og puppene ikke var like ømme, så jeg begynte å få en dårlig mage følelse men trodde virkelig ikke at fosteret likevel var dødt. Anonymkode: e238a...362
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Jeg hadde MA i uke 9 og hadde sett hjerte / hørt lyd på 3 tidligere UL. Symptomene forsvant ikke før jeg hadde fjernet embryoet i kirurgisk abort, da forsvant alt av trøtthet og kvalme. Anonymkode: 71b30...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå