Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Jeg ble veldig imponert av Glam på beat for best forrige fredag. Han var jo riktig søt uten all den sminken, og virket veldig sjarmerende. Er det noen som kjenner til han? Er han gift / har barn? Han har i alle fall en flott stemme og utstråling
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Han må være flink til å holde privatlivet privat, tror aldri jeg har sett noen i wig wam med damer eller barn offentlig
Gjest Emera Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Han må være flink til å holde privatlivet privat, tror aldri jeg har sett noen i wig wam med damer eller barn offentlig ← Det er fordi de spiller en slags roller i Wig Wam, og de er helt i rollene sine når de opptrer sammen (de er seriøse musikere, selvfølgelig). En journalist sa en gang til gruppa at "dere er vel vanlige familiefolk.." eller noe sånt. "Glam" svarte at "de var gift med hverandre, de." Så det er et helt konsept, dette med Wig Wam.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Og for de som ikke vet det, så har Teeny skrevet mange av sangene som Odd Rene Andersen ga ut sammen med bandet sitt på begynnelsen av nittitallet.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 -fex albumet Hot Legs (Dream Police) *anbefales*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 -fex albumet Hot Legs (Dream Police) *anbefales* ← Duh, har du saksa den første delen av signaturen din på samme måte som den siste delen eller??
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Duh, har du saksa den første delen av signaturen din på samme måte som den siste delen eller?? ← nei faktisk ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå