AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:07 #1 Del Skrevet tirsdag kl 08:07 Kjøpt switch til barna. Hverken meg eller mannen er særlig opptatt av spill men barna har fått minecraft. vi ønsker oss et super mario spill , men ser at det er veldig mange å velge mellom. hvilket av dagens supermario - spill er mest lik det som vi hadde på GameBoy på tidlig 90 tall? Anonymkode: 9fad7...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:36 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:36 Åja, Super Marion, den ikke-binære søskenen til Super Mario. Anonymkode: c6c12...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:42 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:42 3 minutter siden, AnonymBruker said: Åja, Super Marion, den ikke-binære søskenen til Super Mario. Anonymkode: c6c12...fcc Alle dataspill er digitale og binære. Tro meg, jeg vet! Jeg trodde han henviste til et spill som den supre Marion Ravn hadde gitt ut. Anonymkode: 49ad0...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:01 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:01 Ingen som vet hvilke super-MARIO spill som ligner mest på det klassiske?! ts Anonymkode: 9fad7...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanett87 Skrevet tirsdag kl 16:06 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen som vet hvilke super-MARIO spill som ligner mest på det klassiske?! ts Anonymkode: 9fad7...271 Ikke til switch dessverre. Men du har jo Super Mario 64 til switch. Den kom ut i 97. Den er høydare i vår familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet i går, 09:53 #6 Del Skrevet i går, 09:53 Super Mario Bros Deluxe til Switch er ganske likt den gamle Super Mario på Super Nintendo i allefall. Du kan søke opp gameplay på Youtube så får du sett hvordan det ser ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Super Mario Bros. Wonder er sikkert det beste valget, men New Super Mario Bros. U Deluxe er ikke feil det heller. Ellers er jo de gamle høyst spillbare. Hvis du abonnerer på Nintendos online-tjeneste (200ish i året), får du tilgang på alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå